• 1
  • 2
2010-08-06, 16:32
Medlem
lynias avatar
Du har trffat p ngot s ovanligt som en rlig kille som dessutom vgar sga sanningen!

Analys frn en man som r van att vga ord p guldvg och grubbla i all ondlighet ver enstaka stavelser:
Han tnker p dig som en mjlig flrt eftersom han redan nu sger att han trffar ngon annan, dvs han ser p dig som mer n "bara vn". Dremot ger han dig inte en invit just nu, men som sagt s r du "placerad i k". Han anvnder uttrycket "trffar ngon", inte "ihop" eller "frhllande" och sannolikheten r drfr stor fr att det inte blir ngot av dessa trffar, det r ju tom mjligt att det inte gr s bra just nu eftersom han svarar som han gr, men just nu ska du inte trnga dig p.

Det du br gra att g ut och ragga hela helgen och trffa en trevlig kille som faktiskt r tillgnglig. Det r sensommar och drute finns det gott om villiga killar som letar efter en trevlig tjej som du!

Om du nu mot frmodan inte skulle f utdelning p andra jaktmarker och kan tnka dig att vnta p din tur s kan du ju alltid studera honom nrmare och sedan gra ett nytt nrmande om ngra veckor. Kanske kan du vertyga ngon i hans nrhet att bevaka honom i tysthet?

Lycka till!
Citera
2010-08-06, 18:27
Medlem
theunits avatar
Men vx upp.

Shit-testar dig??? Don't think so, han r inte intresserad och han dejtar ngon annan. Show some god damn respect!!
Citera
2010-08-06, 20:33
Medlem
barbiekens avatar
detta r ju helt otroligt!

jag mste frga, av genuin nyfikenhet, hur skulle han ha skrivit, enligt ditt stt att tnka, om han verkligen, verkligen inte var intresserad?

snlla ge mig ett svar. jag vill verkligen frst hur du tnker.

och ja, jag r tjeja.
Citera
2010-08-06, 21:13
Medlem
Yulses avatar
r det svrt eller

Kan du sluta analysera varenda liten smiley eller potentiell "ppning"! r du dumihuvet ?!

Han gillar inte dig, han doppar ngon annan. Han skiter verkligen i dig. Ok?

VX UPP
Citera
2010-08-06, 21:18
Medlem
poffansoffans avatar
Vad testar han dig? han vill ju frfanken inte ha dig. Han kan ju inte sga det tydligare n vad han gjort!
Citera
2010-08-06, 21:19
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lynia
Du har trffat p ngot s ovanligt som en rlig kille som dessutom vgar sga sanningen

Pfft, ovanligt? r ju bra mycket vanligare med mn som r raka n vice versa.
Citera
2010-08-07, 00:44
Medlem
SMBHs avatar
Merp.. r detta ngot frn The Game eller?

Fattar inget.
Citera
2010-08-07, 01:17
Medlem
Yulses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Pfft, ovanligt? r ju bra mycket vanligare med mn som r raka n vice versa.

stmmer ta mig fan. det r bara det att vissa tjejer r s dliga p att ta rliga mn p allvar. Istllet lever de i frnekelse och tror att varje liten smile gubbe eller varje trevligt ord r en krleksfrklaring. Lr er lsa mellan raderna.
Jvla idioter.
Citera
2010-08-07, 03:19
Medlem
Han dissade dig ju, hur kan det vara ett test? Smileyn var vl fr att sga "vi r kompisar, vi ses p jobbet". G vidare!
Citera
2010-11-04, 15:24
Medlem
Kille som shit-testar?? ..ne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem