• 1
  • 2
2010-08-12, 15:45
Medlem
dAntis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyhoran
Varför inte bara ta Lyrica? Är ju aslätt att få utskrivet, ingår i högkostnadsskyddet etc. Har haft det utskrivet i drygt två år, tar det inte varje dag så därför blev jag lite förvånad och orolig över Carl-Ann von s inlägg om avtändningen? Visste inte ens det kunde bli nån avtändning?

Edit: om du har möjlighet till riktigt bra gräs tycker jag det har ett liknande ultramysigt rus.

För att tabletterna tar slut i förtid eftersom jag använder de enbart rekreationellt. Och då vill jag ha ett alternativ till att växla med. Också för att sänka toleransen i perioder.

Och självfallet får du AT av Lyrica.
Citera
2010-08-12, 15:47
Medlem
dAntis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeyhoran

Edit: om du har möjlighet till riktigt bra gräs tycker jag det har ett liknande ultramysigt rus.

Gräs ger ett välbehag, detsamma med Kryptonet. Jag är ute efter eufori.
Senast redigerad av dAnti 2010-08-12 kl. 15:52.
Citera
2010-08-12, 16:05
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbanan
Instämer till fullo..
1vecka tog det innan jag var "okej", de första dagarna var total apati.
Tvingade promenader varje dag, mat o dryck, men kraftlösheten var total.
Igår fick morsan massera musklerna i benen och ryggen. Hade så satans ont i dem och i ryggmusklerna. Innan var jag oerhört aggressiv. I Vanliga fall är jag en oerhört lugn kille som ogillar våld. I det där tillståndet så var jag faktiskt på allvar, beredd att skada en person allvarligt. 4,5 år på 300-450 mg/dag. Gick ner 75 mg i dos. Mår ju så klart inte bra i vanliga fall heller. Men detta kan få en att tippa över.

Citera
2010-08-12, 17:12
Medlem
dAntis avatar
Någon som vet om samma "biverkningar"/effekter uppstår när man överdoserar Gabapentin? Som på Pregabalin alltså.
Citera
2010-08-12, 18:43
Medlem
dAntis avatar
Kunskapbanken angående detta verkar vara liten härinne. Jag kör på methylonet så länge som vanligt. Men jakten på ett mildare preparat fortsätter.
Citera
2010-08-12, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dAnti
Någon som vet om samma "biverkningar"/effekter uppstår när man överdoserar Gabapentin? Som på Pregabalin alltså.

Njae, man blir trött, seg, sover gudomligt. Däremot så når den inte upp i Lyricas höjder. Och du blir mer skev än euforisk. Kan dock blanda med opiater så blir det bättre, plus en holk.
Citera
2010-08-12, 21:33
Medlem
dAntis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Njae, man blir trött, seg, sover gudomligt. Däremot så når den inte upp i Lyricas höjder. Och du blir mer skev än euforisk. Kan dock blanda med opiater så blir det bättre, plus en holk.

Aha, som jag misstänkte. Tack för infon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in