Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-08-11, 03:00
Medlem
SemperInAngarias avatar
Musik är inte bara mitt glädjeämne, Musik är mitt livs största vändpunkt ( Hittils peppar peppar ), Det räddade mig, gav mig livsluts, Musik är min religion.

Jag är villig att acceptera faktum att jag kanske dör ensam, Men inte att jag inte lärt mig de instrument jag vill kunna.. Låter kanske fjantigt i andras öron men jag kunde inte bry mig mindre.
Citera
2010-08-11, 04:22
Medlem
BizzareAdvokado1989s avatar
Kanske är vi tvillingar, jag har heller inga intressen/glädjeämnen i mitt liv förutom MMA i princip. Jag är ett tredjehandsval hos mina få "vänner" jag har, så den största tiden spenderas framför TV-spel, datorn eller glo på TVn. Jag har varit arbetslös i ett år snart och känner hur jag börjat gå ner mig ner och mer den senaste tiden, vilket gör det ännu svårare än vad jag redan har för att ta tag i saker. Ex. så har jag sagt hela året att jag skulle börja träna, istället har jag bara gått upp kilon istället.

Så, ja, huvudsaken i min post är väl att inte vänta för länge förrän du hittar något som du finner roligt och tar tag i det, väntar du för länge hamnar du väl i min position och det är ju inte speciellt roligt. Känns som man är en levande zombie som inte gör något av sitt liv, visserligen skiter jag i att jag antagligen kommer vara ensam i resten av mitt liv, men det väger inte upp för att må skit i resten av livet.
Citera
2011-10-18, 18:33
Medlem
Grimmjows avatar
Skiter i att jag bumpar.

Men du, TS, varför börjar du inte i MMA? Riktigt najs folk på de gymmen jag har varit på och ganska trevliga. Vi bjuder ofta ut folk för en bärs eller två på kvällen eller något

F.ö. Så kör jag Muay Thai, ville bara prova MMA
Citera
2014-01-15, 21:03
Medlem
blue_no1s avatar
*BUMP*

Jag fördriver tiden med : kolla på damer på olika ställen, tex på nån galleria, eller gå på donken med polaren o kolla på småflickorna medan dom kommer med våra munchies...
Annars kan man åka runt i bil o kolla på tjejer på stan, heja o flörta överallt med alla man kan!
Emellanåt spränger jag något, eller skjuter prick på vägskyltar med pistol eller kanske åker iväg o fiskar en helg typ..
Själva topic, glädjeämnet, måste ju vara själva grejen att vara just ENSAM ju!
Jag trivs faktiskt utan tjej, finns faktiskt bara en jag vill ha o henne kommer jag aldrig få... Och vill man ha en tjej att mysa lite med ett litet tag, skaffar det bara, tjejer finns ju faktiskt överallt, o jag är iaf en sån som tjejer lägger märke till av olika anledningar om jag vill det!

mvh
blue
Citera
2014-01-15, 21:05
Medlem
blue_no1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blue_no1
*BUMP*

Jag fördriver tiden med : kolla på damer på olika ställen, tex på nån galleria, eller gå på donken med polaren o kolla på småflickorna medan dom kommer med våra munchies...
Annars kan man åka runt i bil o kolla på tjejer på stan, heja o flörta överallt med alla man kan!
Emellanåt spränger jag något, eller skjuter prick på vägskyltar med pistol eller kanske åker iväg o fiskar en helg typ..
Själva topic, glädjeämnet, måste ju vara själva grejen att vara just ENSAM ju!
Jag trivs faktiskt utan tjej, finns faktiskt bara en jag vill ha o henne kommer jag aldrig få... Och vill man ha en tjej att mysa lite med ett litet tag, skaffar det bara, tjejer finns ju faktiskt överallt, o jag är iaf en sån som tjejer lägger märke till av olika anledningar om jag vill det!

mvh
blue

tillägger att att detta göres oftast rejäl påverkad av dödsdrogen cannabis även...
Citera
2014-01-16, 01:10
Medlem
Lillpysens avatar
Skaffa bakhjulsdriven bil och åk ut och lek i snön! Det är mitt bästa tips nu vintertid. Finns inget som rensar skallen så bra som att ta en riktigt svår kurva, köra flera varv i rondeller på ställ eller bara ''Essa''. Endel kan tycka det är trafikfarligt men sålänge man är ute sent och inga andra bilar på vägen ser jag inga problem med detta!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in