• 175
  • 225
  • 265
  • 274
  • 275
2025-01-20, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Om man har TRT / Nebido i grunden och vill köra en kur med testo, hur skall man göra då med nolva, PCT o.s.v?

Spontant känns det som man inte skulle behöva pct eftersom man kommer fortsatt ha testo i kroppen och inte falla ner i botten.

Nolva kan fortfarande vara bra att ha hemma mot gyno, men utöver det behöver du inte göra någon pct
Citera
2025-01-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Skall börja med HCG nu i mitten av min testokur. Blir inte riktigt klok på vilket "vatten" som går att använda för att lösa pulvret med. Funkar det med apotekets ögonvatten tro? Står att det är konserveringsmedel i och vet inte vad det innebär för möjligheten att injicera.

https://www.apoteket.se/produkt/apot...E&gclsrc=aw.ds

Ingen som har koll på denna? Bensylalkohol är ju ett konserveringsmedel så fysiologiskt sterilt vatten med detta bör ju motsvara bac vatten fast väldigt mycket billigare. Måste kolla upp att konserveringsmedlet verkligen är bensylalkohol bara annars lär ju denna produkt hålla lösningen fräsch flera gånger längre jämfört med vanlig steril koksaltlösning
Citera
2025-01-22, 00:44
Medlem
mayhemorders avatar
Hade planerat att köra 100 dagar Testo E. 250 mg e5d. Nu fick jag tid till en operation och kommer inte kunna träna som planerat. Jag har kört 8 stick. Funderar på att köra 2 stick till innan jag avbryter. Är PCT Nolva fortfarande att rekommendera, eller är det bättre att köra cold turkey. Jag har kört Arimidex 0,25 mg e3d genom hela kuren.
Citera
2025-01-22, 08:47
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mayhemorder
Hade planerat att köra 100 dagar Testo E. 250 mg e5d. Nu fick jag tid till en operation och kommer inte kunna träna som planerat. Jag har kört 8 stick. Funderar på att köra 2 stick till innan jag avbryter. Är PCT Nolva fortfarande att rekommendera, eller är det bättre att köra cold turkey. Jag har kört Arimidex 0,25 mg e3d genom hela kuren.

Jag hade absolut kört pct
Citera
2025-01-22, 08:50
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Ingen som har koll på denna? Bensylalkohol är ju ett konserveringsmedel så fysiologiskt sterilt vatten med detta bör ju motsvara bac vatten fast väldigt mycket billigare. Måste kolla upp att konserveringsmedlet verkligen är bensylalkohol bara annars lär ju denna produkt hålla lösningen fräsch flera gånger längre jämfört med vanlig steril koksaltlösning

Godmorgon Mr.
Jo den bör funka, här har du även lite mer förslag.
(FB) HCG guide
Citera
2025-01-22, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Godmorgon Mr.
Jo den bör funka, här har du även lite mer förslag.
(FB) HCG guide

Super, får se vilken det blir😃
Citera
2025-01-24, 19:24
Medlem
Roidberts avatar
Är det vanligt att Clomid blir mindre effektivt om msn har använt medicinen länge? Jag gick på 25mg Clomid dagligen mellan maj 2022 och juli 2023, alltså totalt 13 månader.

Fick ett testresultat på 6.9nmol i slutet av november och har sedan dess börjat använda Clomid igen - 25mg under större delen av december och sedan den 8 januari 50mg per dag. Visserligen är det kanske för tidigt att avgöra huruvida det funkar bra eller ej och jag har inte kollat upp mitt testosteron igen, men min upplevelse är att det inte funkar lika bra som förut. Mina pungkulor verkar t.ex. inte ha växt särskilt mycket, medan de var kolossala 2022.
Citera
2025-01-25, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thefuq
Aromasin stänger ner ditt östro helt & hållet & stannar stängt några dagar, beroende på dos. Är dessutom svår att ta utan att råka stänga sig, även om det inte är målet. Vet man inte vad man sysslar med måste man ha HCG tillgängligt för att kontra om man lyckas stänga sin östroproduktion helt, annars lär man må piss några dagar/vecka.

Fel
Med Letro kan man stänga ner sitt östro til 0. Det vill man sällan utom om man vill kontra en krafig gyno.
Letro tillsammas med Nolvadex är bäst då.
Aromasin eller Arimidex används under kur för att förhindra att man överhuvudtaget skall få gyno känningar.
Citera
2025-01-26, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silmaril
Fel
Med Letro kan man stänga ner sitt östro til 0. Det vill man sällan utom om man vill kontra en krafig gyno.
Letro tillsammas med Nolvadex är bäst då.
Aromasin eller Arimidex används under kur för att förhindra att man överhuvudtaget skall få gyno känningar.

Tror han syftar på att det är en suicide inhibiter vilket det är. Den binder sig till receptorerna permanent vilket inte arimidex gör. Därför många föreslår att endast använda arimidex. Om du någon gång får problem med total kraschat östrogen blir det svårare att få upp det igen om du använt aromasin.
Citera
2025-02-09, 19:23
Medlem
Tjena, har gått genom de flesta flikar här på forumet men det är lite rörigt att läsa allt och förstå.
Jag tänkte börja med en testokur på 12v , 250mg E.
Vilken PCT rekommenderas att ha till hands under/efter kur?
Tack på förhand!
Citera
2025-02-09, 20:35
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaget365
Tjena, har gått genom de flesta flikar här på forumet men det är lite rörigt att läsa allt och förstå.
Jag tänkte börja med en testokur på 12v , 250mg E.
Vilken PCT rekommenderas att ha till hands under/efter kur?
Tack på förhand!

Nolva, Clomid, Arimidex tex.
Citera
2025-02-16, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FB007
Tror han syftar på att det är en suicide inhibiter vilket det är. Den binder sig till receptorerna permanent vilket inte arimidex gör. Därför många föreslår att endast använda arimidex. Om du någon gång får problem med total kraschat östrogen blir det svårare att få upp det igen om du använt aromasin.

Ja men om om man använder arimidex/nolvadex/letro och sen slutar kan man få en rebound vilket betyder att aromatiserng startar med ny fart. Det sker inte om man använder aromasin.
Citera
  • 175
  • 225
  • 265
  • 274
  • 275

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in