Jag knarkar för att det är såpass extrema upplevelser att jag inte vill gå miste om dem. När det är så lätt att få uppleva något extraordinärt så känns det ju bara dumt att inte göra det.
Egentligen gillar jag bara hallucinogener, övriga droger använder jag som tidsfördriv.
Av olika anledningar, alkohol dricker jag för det sociala och att jag har det väldigt kul full. Dagen efter röker jag gärna på ibland om jag druckit väldigt mycket, det brukar lindra baksmällan oerhört effektivt. Jag röker även på för att det är skönt med den totala avslappning samt att man får sådan inlevelse och helt enkelt har riktigt kul. Psykedeliska droger tar jag för att jag tycker det är intressant och även det är självklart kul.
1.amfetamin och tramadol för att jag ska kunna vara social och trevlig som man måste vara ibland.
2. sub (och andra opiater för den delen) fixar mina mag problem och får mig att lugna ner mig.
Största anledningen att jag tar droger ibland är för att ta bort min ilska!
Jag har ett väldigt dåligt humör och kan va gå och vara väldigt arg i dagar/veckor både med eller utan anledning.
Droger tar helt enkelt bort detta och jag kan koppla av.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!