2004-05-19, 23:09
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strom
kan det inte va hon juliana??? som va med i förra BB-03 har för mig att hon jobbade i klädbutik i stockholm. De va ju hon hånglade med han va han nu hette som hela tiden trodde att han va sångare! han invandrarkillen!! och som vart i hopp med hon på kanal5:s "ring o gissa på ord program" fan jag o namn alltså

Juliana? Marie Picasso kanske?
Citera
2004-05-19, 23:57
Medlem
stroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Juliana? Marie Picasso kanske?

ja så hette hon han vart tillsammans med ja, men han hånglade ju runt med en brunett oxå i huset o de va henne jag syftade på som ev, den olydiga korpen!!
Citera
2004-05-20, 00:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
ja så hette hon han vart tillsammans med ja, men han hånglade ju runt med en brunett oxå i huset o de va henne jag syftade på som ev, den olydiga korpen!!

alltså samma som jag pekat på i mina 2 inlägg. Konstigt ingen ägnat henne en tanke. Hoppas det inte e hon, I liken her.
Citera
2004-05-20, 04:00
Medlem
Hon i MasterPlan heter Caroline och hon försörjer sig alldeles utmärkt på heltid som svartmäklare av hyresrätter i Stockholm.
Citera
2004-05-20, 10:35
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Dessutom vill jag minnas att hennes familj var rik

Det är väl snarare att agrument för att det kan vara hon.
Citera
2004-05-20, 15:19
Medlem
Citat:
kan det inte va hon juliana??? som va med i förra BB-03 har för mig att hon jobbade i klädbutik i stockholm. De va ju hon hånglade med han va han nu hette som hela tiden trodde att han va sångare! han invandrarkillen!! och som vart i hopp med hon på kanal5:s "ring o gissa på ord program" fan jag o namn alltså

Hon hette Adriana och var väktare på Arlanda
Citera
2004-05-20, 15:49
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Life
Hon hette Adriana och var väktare på Arlanda

Det gjorde hon inte alls. Hon hette (heter) Andriana.
Citera
2004-05-20, 15:52
Medlem
Johabbed bin Laugssons avatar
"Hennes liv skildrades ingående i TV" tycker jag låter mer som Masterplan än Big Brother. Om de menar som det låter att de menar, alltså, för deltagarnas vanliga liv i det "civila" skildras ju inte direkt i Big Brother, Robinson, eller liknande.
Citera
2004-05-20, 20:59
Medlem
aftonbladet kryddar.. kan säkert vara en brud som åkte ut ur första gången från farmen lr nått...
Citera
2004-05-21, 00:53
Medlem
~Milla~s avatar
"Den unga kvinnan är känd från en stor svensk dokusåpa.
Hennes liv skildrades ingående i tv och hon blev med tiden en av de populäraste deltagarna med en stor roll i programmen."

Låter som Masterplan tycker jag. Vilken annan dokusåpa har skildrat deltagarnas liv ingående?

Tror inte det är Caroline H eftersom hon knappast av tidningana skulle beskrivas som ung... Det fanns ju en till kvinnlig deltagare i MP också, som snabbt gjorde sig ett namn... Men jag tror inte hon har jobbat i butik? Och det kanske faller på att alla bodde i Stockholm?
Så nu står jag och mina spekulationer på ruta ett igen
Citera
2004-05-21, 08:06
Medlem
bjures avatar
Kan nog räkna bort Meral iaf. Hon jobbar som festvärdinna (el hur hon nu vill tituleras) på Hamburger Börs

Men annars finns det nog flera alternativ
Citera
2004-05-21, 11:16
Medlem
Ghandis avatar
I BB skildras deltagarnas liv ingående live 24/7 i 109 dagar eller så länge dom e med. Finns ingen annan såpa som gör det, där får man bara se det dom vill man ska se. max 47 minuter /dygnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in