Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Det finns saker som tyder på att hon inte tog så illa vid sig just då. Ett är att de bodde ihop i flera dagar efteråt.
Men som det också står i protokollen så förstod Anna först efteråt att hon kan ha varit utsatt för ett sexuellt tvång. Det hela handlar ju i grund och botten om en sprucken kondom där Anna menar att Assange haft sönder den med vilja, något hon inte förstod direkt.
Ja, skrämmande tanke. Jag låg med en riktigt fin tjej många gånger. Vi delade till och med bostad. Allt pågick under två år, tills den dagen jag fick veta att hon skulle flytta. Hon sa att hon inte tyckte om mig och att hon förmodligen aldrig gjort det. Vart var Borgström då? Det är ju först nu jag inser vilka övergrepp min lekamen fått utstå.
Det är precis detta som är orsaken till exakt allt i detta fall. Vi har en rutten, feministisk lagstiftning som skapar karriärmöjligheter för intellektuellt oärliga galningar. Vi har åklagare som är vana att kunna göra hur som helst när det kommer till sexualfall med häktningar och godtyckliga frihetsberövanden som vardagssysslor.
Att spermakanonen nu råkade vara en säregen kuf som basar över en av USAs fiendeorganisationer var sannolikt bara en tillfällighet, och därefter spårade allt ut till en hiskelig soppa i samma nivå som Palmemordet. Allt för en förvuxen snorunge som inte lärt sig att inte knulla med okända mansgrisar, åtminstone inte innan man blivit vuxen nog att stå för kladdiga konsekvenser.