2011-06-23, 11:45
Medlem
Callass avatar
Den hjärtlösa Anna Svea Karolina har flyttat tillbaka till Gotland.

Flashback var först med den infon, användaren Stuxnet hade hittat tecken som tydde på att hennes lägenhet på Tjurbergsgatan, Södermalm, blivit såld. Men det är nog inte säkerställt till hundra procent, det finns många lägenheter i den trappuppgången (och på den annonsen vi tror det handlar om står det "såld eller borttagen"). Skulle också kunna vara så att den bara är uthyrd en period.

Men enligt ratsit.se är Ardinskan hursomhelst skriven hos sina föräldrar i Visby numera.

Det falska fruntimret tog bladet från munnen när hon insåg att the word was out, så igår bloggade hon om att hon för tillfället hjälper till med hjärtan på Gotland.

http://cordialis.wordpress.com/2011/...ch-pa-gotland/
Citera
2011-06-25, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Den hjärtlösa Anna Svea Karolina har flyttat tillbaka till Gotland.

Flashback var först med den infon, användaren Stuxnet hade hittat tecken som tydde på att hennes lägenhet på Tjurbergsgatan, Södermalm, blivit såld. Men det är nog inte säkerställt till hundra procent, det finns många lägenheter i den trappuppgången (och på den annonsen vi tror det handlar om står det "såld eller borttagen"). Skulle också kunna vara så att den bara är uthyrd en period.

Men enligt ratsit.se är Ardinskan hursomhelst skriven hos sina föräldrar i Visby numera.

Det falska fruntimret tog bladet från munnen när hon insåg att the word was out, så igår bloggade hon om att hon för tillfället hjälper till med hjärtan på Gotland.

http://cordialis.wordpress.com/2011/...ch-pa-gotland/

Gotland har avlat fram henne så de kan gott ta hand om alla problem hon ställer till med. Hoppas hon aldrig mer får inresevisa till fastlandet något mer. Jag ser hellre 100 arbetande turkar, greker, juggar än en enda extrem feminist gotlänning som henne
Citera
2011-07-05, 11:59
Medlem
AA verkar befinna sig i Rosevinsdalen. Precis som alla andra ryggdunkare ur media och politikersfären.

Se http://twitter.com/#!/therealardin
Citera
2011-07-05, 22:52
Medlem
Feminist-fluktarens avatar
Om Anna Ardin hade varit kristen så skulle hon inte ha haft sex med någon hon inte var gift med. Så jag köper inte att hon är kristen i "verklig bemärkelse" d.v.s. inte bara kristen "kulturellt". Sedan går det ej heller att vara kristen och feminist då Biblen lär ut raka motsatsen till "modern extremfeminism". Alltså 2 lögner eller motsättningar "so far" (Eng.)

1. Kristen 2. Feminist 3. Socialdemokrat? 4. Våldtagen/Sexuellt utnyttjad?

Punkt 3 och 4 tål att analyseras. Om hon blev våldtagen så är det förjävligt men jag är grymt osäker. Om Julian tog av kondomen mitt i akten och sedan fortsatte utan medgivande så är det väl ändå sexuellt utnyttjande? Men som sagt så hade detta aldrig hänt om hon varit kristen för då hade hon varit med sin man och inte med vilt främmande män. Om hon efteråt tvittrar och verkar glad i hågen så blev hon nog inte "våldtagen" utan blev eventuellt sur (feministsur/sexuellt utnyttjad eller "kränkt") över att han bangat en annan ung otukterska.

Jag tror att hon är endast punkt 2 dvs FEMINIST! Har träffat henne ett par gånger för många år sedan och har för mig att hon var trevlig. Hoppas att hon blir kristen och lämnar både feminismen och de otäcka socialdemokraterna.

Bli en Nr 1, Anna!
Senast redigerad av Feminist-fluktaren 2011-07-05 kl. 22:57.
Citera
2011-07-06, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feminist-fluktaren
... Om hon efteråt tvittrar och verkar glad i hågen så blev hon nog inte "våldtagen" utan blev eventuellt sur (feministsur/sexuellt utnyttjad eller "kränkt") över att han bangat en annan ung otukterska.

yep!
Citera
2011-07-06, 20:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
AA verkar befinna sig i Rosevinsdalen. Precis som alla andra ryggdunkare ur media och politikersfären.

Se http://twitter.com/#!/therealardin

Oh ja, och hon beskriver sig som slampa och rabiat feminist. Ibland lyckas hon faktiskt hålla sig till sanningen!
Citera
2011-07-06, 23:44
Medlem
litvins avatar
jag har en fraga till, vilket sex hade de haft? en typiskt feministisk variant kuk - fitta ? eller anna serverade till den den kanda Australienaren lite mera an en vanlig svenne kan fa- BJ, ATM, etc
Citera
2011-07-21, 13:06
Medlem
Någon som vet varför AA publicerar en del inlägg på Twitter som hon därefter raderar ganska så snabbt? Märkligt…
Citera
2011-07-28, 20:23
Medlem
Det verkar som att någon dagstidning har fått kalla fötter angående en artikel från AA.

Se http://twitter.com/#!/therealardin/s...28411961765888
Citera
2011-07-28, 20:38
Medlem
Kvinnohatet är totalt när det gäller AA.

SKÄMS!
Citera
2011-07-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Kvinnohatet är totalt när det gäller AA.

SKÄMS!

Hur tänkte du då eller var du ironisk? Ska även jag skämmas eftersom jag hänvisade till ett twitterinlägg från AA och gjorde ett antagande?
Citera
2011-07-28, 23:44
Medlem
terreces avatar
Gotländskor verkar knepiga. AA här och fru Gerndt i någon annan tråd, fler?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in