• 1
  • 2
2004-05-22, 14:43
Medlem
Skrellans avatar
Man får tycka vad man vill om porr, men som vuxen människa måste man väl själv få bestämma om man ska titta på den om man bor på hotell. Vill de komma åt den dåliga(med det menar jag den där folk blir utnyttjade och inte är med av egen fri vilja) porrindustrin får de nog hitta på något annat, de skulle ställa krav på bättre porr på hotellen istället, inte för att jag har någon hotellporrserfarenhet, men jag antar att den är som porr är mest och den är ju skit dålig till 95% ungefär.

Man undrar vad nästa steg är, alkoholfria hotell kanske?
Citera
2004-05-22, 19:11
Bannlyst
Men vad var det för p-rulle då?.........
Citera
2004-05-22, 21:50
Medlem
pawitels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Såvida det icke rörde sig om bögporr var nog Gustavs balle slak
Aha, har länge misstänkt att Gustav har den nu så finkulturella läggningen.
Citera
2004-05-22, 22:51
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrellan
Man får tycka vad man vill om porr, men som vuxen människa måste man väl själv få bestämma om man ska titta på den om man bor på hotell. Vill de komma åt den dåliga(med det menar jag den där folk blir utnyttjade och inte är med av egen fri vilja) porrindustrin får de nog hitta på något annat, de skulle ställa krav på bättre porr på hotellen istället, inte för att jag har någon hotellporrserfarenhet, men jag antar att den är som porr är mest och den är ju skit dålig till 95% ungefär.

Man undrar vad nästa steg är, alkoholfria hotell kanske?

Gästfria hotell kanske?
Citera
2004-05-23, 11:33
Medlem
Märkligt att MP gör en sån blunder när man enligt partiprogrammet ska verka för att "utbudet av porr ska upphöra" (enligt Aftonbladet). Man undrar just hur Sverige kommer att se ut om MP får makten. Sverige kommer väl att ta över Albaniens roll som Europas mest slutna samhälle. Jag läste bl.a att man på kongressen beslutade sig för att avveckla 3G tekniken för mobiltelefoner. Det kommer väl på sikt att innebära slutet för mobiltelefoni i Sverige. Dessutom vill man ju ha ett urträde ur EU (nu när i stort sett alla Europas länder är med, t.o.m Norge verkar vara pågång).
Citera
2004-05-23, 13:37
Medlem
the Beasts avatar
Har själv tidigare arbetat i den formidabla hotellbranschen och på senare frekventerat massor av hotell både i Sverige och utomlands å tjänstensvägnar. Jag tror faktiskt att jag aldrig har bott på ett hotell som inte på något vis erbjudit möjligheten till att titta på porr på TV.

Har dessutom fått se en lista på hotell i Malmö som inte erbjuder porrkanaler. De hotell som fanns med på den listan erbjuder mer troligt att man får se, eller åtminståne höra, det i real life istället. Listan innehöll enbart hotell som erbjuder "rooms by the Hour".

Vill MP nu tvinga sina medlemmar att frekventera dessa hotell vill jag bara säga GRATTIS, ha det så trevligt på Sveriges bakgator.

Kan bara lägga upp ett massivt asgarv.

Det var aktuellt att det skulle blivit ett statligt direktiv för några år sedan, sprack utav helvete, just då alla insåg att det inte är speciellt roliga hotell som kan leva upp till porrfri TV.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in