• 1
  • 2
2010-08-22, 20:28
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Ja, alltså jag vill ju kunna ha hjärnan med mig när jag skriver så att säga. Hur vet man vilken sorts cannabis som man blir extra kreativ av? Kan man beställa sånt på nätet?

Det är nog sativa du vill ha, man tänker mycket på indica också men det är lätt att man blir för sänkt och gör något annat mindre krävande istället.
Citera
2010-08-22, 20:34
Medlem
erections avatar
Tycker att clonazepam och diazepam gör en kreativ. Brukar alltid skriva mer på flashback när jag är påverkad. Samt syssla med mycket konst och musik.

Tjack kan också fungera eftersom det ökar självförtroendet, blir glad och pigg.
Senast redigerad av erection 2010-08-22 kl. 20:39.
Citera
2010-08-22, 20:40
Medlem
thegoldenboys avatar
Generellt sett så tror jag att cannabis är bäst, men personligen får jag ingen positiv effekt längre, utan blir bara paranoid och introvert på ett negativt sätt.

Psykedelika är tveklöst det bästa drogverktyget för att lyfta fram idéer och insikter. Dessa kan vara svåra att få ned på papper under själva trippen, men det finns ju tid efteråt att plita ned svaren på.

Vill man få saker gjorda snabbt och under pressade situationer, tycker jag att upplyftande opioider fungerar bra. Kan dock bara placera buprenorfin i denna kategori. Övriga opioider jag testat blir man alldeles för zonkad av för att mäkta med att göra någonting produktivt. Det enda jag orkar med under påverkan av kodein, oxykodon eller heroin är att inhalera tobak och ibland öppna ögonen för ett slag.
Citera
2010-08-22, 20:42
Medlem
rök cannabis skulle nog hjälpa dig mycket
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem