Hej!
Nu är det så att jag har beställt hem ett gäng påsar med Bonzai Black Diamond Second Edition (Finns på
http://www.herbalchill.com) efter att ha läst på någon tråd där två hade skrivit att det var som svart bland annat.
Jag, skithög som jag var klickade nöjt hem detta. Jag har bara bra erfarenheter av rökmixar. Första gången jag rökte Jamaican Gold flög jag åt helvete, och slutade inte flyga innan jag somnade in gott. Var högre än jag någonsin varit i hela mitt liv, jag mådde sjukt bra. På gränsen till så bra att man börjar bli orolig, haha. Men den effekten dök aldrig upp igen. Men sen kom ju resten, och sen har vi ju Dj. Den funkade också helt sjukt bra på mig.
Förresten upptäckte jag herbalchill.com för några dagar sedan. Såvitt jag vet har alla grönat den och priserna är så mycket mer rättvisa där. Och nu den 1/9-10 blir ju dessa rökmixar olagliga, om jag förstått det rätt. Vad tycker jag om det? Jag gråter inombords. Tycker vi gick bakåt i utveckling några meter. Jag ska alltså med sorg i hjärtat, röka de sista påsarna jag beställt med omsorg.
(Än så länge är det ju lagligt, så tullen borde väl inte ta dom,
ELLER?)
I alla fall, vad jag undrar är om det är några av er som rökt detta och vad ni tyckte om det?
Har jag gjort bort mig totalt eller gjorde jag ett bra köp?