Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-17, 22:06
  #9361
Medlem
picapicans avatar
Vilken bitch som vann. Hoppas man slipper se henne framöver.
Citera
2024-04-17, 22:21
  #9362
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Vad var det hon gjorde som stekte ris? Såg gott ut, jag vill prova. Ska man bara koka ris och sen steka det i olja?
Citera
2024-04-17, 22:22
  #9363
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Vilken go stämning det är i tråden.

Tyckte att Tess försa sig lite i Nyhetsmorgon imorse när hon berättade att hennes mamma anordnat fest för 150 personer för att se finalavsnittet tillsammans (men hon hade inte berättat för någon). Det skulle man knappast göra om man snubblade på mållinjen.

Hejade starkt på Josefine.

150 personer. Hahaha. Det var mästerkocken du vann… Sveriges mästerkock kan vara den sämsta och mest pretentiösa versionen i världen.
Finns det någon töntigare fras än ”måste sätta smakerna”? Skulle väl vara ”kötta på” isf.
Citera
2024-04-17, 22:22
  #9364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vilken bitch som vann. Hoppas man slipper se henne framöver.
Jepp instämmer. Hade hoppats på hon som var med i Sveriges yngsta mästerkock.
Sjukt söt och charmig och gör sig bra i tv. Tess verkar lite väl självupptagen av sig, tyvärr. Tror inte man ser henne så mycket mer, tur är väl kanske det.
Citera
2024-04-17, 22:25
  #9365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Vad var det hon gjorde som stekte ris? Såg gott ut, jag vill prova. Ska man bara koka ris och sen steka det i olja?
Ja, suck. Är ingenting nytt , googla väl
Citera
2024-04-17, 22:45
  #9366
Medlem
Klart den gapiga och skrikiga vann..
Citera
2024-04-17, 23:43
  #9367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ja det är bara du

För er som är nyfikna på Tess bröst (från vilket land kommer man från om man heter Medina? btw)
https://www.facebook.com/foodiebytes...3&locale=sv_SE här syns vårtgården, ni som tror att ni gillar dessa skulle inte klara av att hantera dom, dom är för hängiga! gården är för stor, kommer ni pipa

Hur kan man hamna så snett som du? frånvarande och ovidkommande överallt är precis det Myllymäki uppvisar i mästerkocken.

Så nu ska vi recensera flickvännerna på besök om dom ligger på samma utseendemässiga nivå, du börjar!

Nä Tom börjar föresten, han tyckte att det var roligare att Malin kom på besök än Christoffer, jag tycker Toms fåniga ansikte bekräftar det

Jag förutspår att bulldogen får åka hem

Ursäkta hennes bröst verkar helt otroliga! Att dom hänger lite är väl inte konstigt när de är så svullna, dom har ju förfan bristningar så svullna de är! Dom behöver hänga och dingla i mitt ansikte snarast, tack.

Btw sa hon i första avsnittet att hon var halvt fransk, misstänker att det är någon kollonidel av Frankrike men hennes pappa var ju inte afrikan iaf.
Citera
2024-04-18, 14:57
  #9368
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mac4EVER-
Ursäkta hennes bröst verkar helt otroliga! Att dom hänger lite är väl inte konstigt när de är så svullna, dom har ju förfan bristningar så svullna de är! Dom behöver hänga och dingla i mitt ansikte snarast, tack.

Btw sa hon i första avsnittet att hon var halvt fransk, misstänker att det är någon kollonidel av Frankrike men hennes pappa var ju inte afrikan iaf.

Helt väntat att Tess skulle vinna tyvärr, när Tom sa nu är vi sugen på något sött innan desserten så tänkte han nog på något annat än själva desserten...🤑
Citera
2024-04-18, 18:20
  #9369
Medlem
Pentazocins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
SPOT ON! Och kanske få vara med i köket på tv4 och slänga ihop en ”vardagsrätt” på en sketen tisdag.

Ja, bra spanat. i senaste klippet på mat.se står hon och slänger ihop en lasse.
Citera
2024-04-18, 23:41
  #9370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mac4EVER-
Ursäkta hennes bröst verkar helt otroliga! Att dom hänger lite är väl inte konstigt när de är så svullna, dom har ju förfan bristningar så svullna de är! Dom behöver hänga och dingla i mitt ansikte snarast, tack.

Btw sa hon i första avsnittet att hon var halvt fransk, misstänker att det är någon kollonidel av Frankrike men hennes pappa var ju inte afrikan iaf.

Medina är ett arabiskt ord och betyder stad. Hon ser nordafrikansk ut. Jag är själv halv nordbo halv marockan. Jag är mycket ljusare än henne, blond men dragen har vi gemensamt.
Citera
2024-04-18, 23:49
  #9371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Medina är ett arabiskt ord och betyder stad. Hon ser nordafrikansk ut. Jag är själv halv nordbo halv marockan. Jag är mycket ljusare än henne, blond men dragen har vi gemensamt.

Eller rättare sagt Medina är ett marockanskt ord och madina är arabiska. Det bor sjukt många människor med marockanskt och algeriskt ursprung i Frankrike.
Citera
2024-04-19, 11:38
  #9372
Avstängd
GregerAfGyllensties avatar
Tess vann alltså. Kallar sig halvfransk fast pappan är en afrikan som har bott i frankrike.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback