2010-08-31, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeanBateman
Det, min gode turk, är svensk knarkarslang.
Vem kallar du turk mannen
Citera
2010-08-31, 18:44
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discovery
klart som fan att polisen gjorde fel, tycker jag.

Men efter detta, då kan vem som helst filma poliser och när de blir
fundersamma och undrar varför man filmar,
då är det bara att svara med " jag filmar, för jag misstänker att du är våldtäksman ".
I Sverige har vi det så bra att du får filma/fota vem som helst så länge du inte ofredar den personen. Så varsågod och filma polisen om du vill.

Jag får filma dig på en färjeterminal om jag känner för det till och med.

Varför är det så jobbigt att bli filmad. Är din integritet mer värd än brottsoffrets upprättelse?
Citera
2010-08-31, 19:54
Medlem
Tycker det är mycket förvånande att de inte verkar fått fast dem ännu med tanke på att de bör finnas på filmen.
Citera
2010-08-31, 20:18
Medlem
psychedelixs avatar
Ja skulle iaf inte känna mig kränkt, se till att ta fast svinen och filma mig hur mycket ni vill, en annan sak om det ska börjas ta blodprov däremot
Citera
2010-08-31, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Discovery
klart som fan att polisen gjorde fel, tycker jag.

Men efter detta, då kan vem som helst filma poliser och när de blir
fundersamma och undrar varför man filmar,
då är det bara att svara med " jag filmar, för jag misstänker att du är våldtäksman ".

Är du full/hög eller enfaldig? Kanske både och... Du känner inte att ditt resonemang haltar å det grövsta...? Fimpa nu din spliff - det är läggdags...!

Sjukt, var ordet...!
Citera
2010-08-31, 22:38
Medlem
sjpatriks avatar
Det beror nog inte till 100& hur hon klär sig, utan snarare av diverse kemiska substanser..En minoritet tappar helt omdömet när de druckit.
Citera
2010-08-31, 23:25
Medlem
annoyingoranges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Skulle räckt om man tog alla med mörkare hud åt sidan och lät de svenska männen passera som vanligt. Men klart polisen måste vara pk.

jasså det säger du...du är ganska bright va?
Citera
2010-09-01, 02:53
Medlem
Bonko86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Är det sant att kontrollen tog TRE timmar?

Det tog runt så lång tid tills alla var ute vad jag vet. Alla kom ju inte ut samtidigt dock, några var ute efter 10 minuter liksom, det gick löpande. De som var längst bak fick vänta längst helt enkelt.
Citera
2010-10-01, 15:41
Medlem
Jag hörde idag på nyheterna (P3) att man nu lagt ner fallet. Källa: http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4059885

Slutsats:
1. Även om man filmat och fotograferat samtliga män så har man inte kunnat identifiera gärningsmännen. Alltså var filmandet och fotograferandet totalt misslyckat och oanvändbart. Detta kan man förhoppningsvis i framtiden hänvisa till om man åter får för sig att vilja filma och fotografera oskyldiga personer för att kunna "lösa" ett påstått brott.

2. Horan ljuger eller var så packad vid sin gratis hytt-gangbang att hon inte minns vilka hennes älskare var. Tjejens lögner leder kanske till att man inte kommer att tillåtas använda metoden i såna fall där det verkligen skett brott, och man skulle kunna ta fast våldtäktsmännen genom att filma alla. Vilket iofs känns bättre för var medborgares integritet. Naturligtvis mindre bra för verkliga våldtäktsoffer. Men sånt tänker inte falskanmälerskorna på.

Jag är inte förvånad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in