Lite update d.
Jag hrde av mig i frra veckan till inkassobolaget - Fick ett autogenererat svar i from av "Nej du kan ej beviljas en delbetalningsplan d rendet gtt till personlig delgivning" och att summan nu r 7200;- (!)
MEN - Kors i taket - som av en hndelse kom det faktiskt en fatukra frn EON p ett normalt belopp ( ca 320;- ) men samma dag , med samma post s att sga, kom det frn Inkasso att "xxx har tillkommit till er skuld". Jag ppekade detta till Inkassobolaget, utan vettigt svar.
Blev ganska irriterad och skrev i detalj ned allt med datum och hela rasket en gng till och svarade att jag inte vill ha ngon delbetalningsplan, bara att jag kan f betala den 25/9.
Jag ifrgasatte ven det hela med summan d delgivningen var p 3800. Jag har inte ftt ngot svar, det r 7 dagar sedan jag talade med dem i telefon och mailade in allting - inget svar.
Jag mailade ven EON. Jag har inte ftt svar drifrn. Fortfarande sger de p deras KTJ att det visserligen saknas betalningar och att det r konstigt att ingen faktura kommit utan bara "Har tillkommit till din skuld" frn inkasso.
Imorgon r det 21 dagar efter delgivning, och jag har ingen aning om hur vi ska lsa detta