Citat:
Ursprungligen postat av
zBr9
Stämningsansökan eller vad det heter:
https://www.digitalmusicnews.com/wp-...t-feb-2024.pdf
Rätt mycket sjukt som framkommer.
* Diddy har haft en slags Epstein-setup med dolda kameror i alla rum så han kunnat smygfilma kändisar och politiker som har sex med horor och minderåriga och tagit knark som Diddy försett dom med.
* Hans söner verkar ha varit inblandade, och även yngre kvinnliga släktingar finns med i videos och bilder från såna sexkvällar.
* Diddy själv är tok-bög och har lagt ner jättemycket tid på att grooma killen som nu stämmer.
* Även skådisen Cuba Gooding Jr tycks vara tok-bög och syns på bilder tafsa samma kille, som Diddy försökt övertala om att ha sex med Cuba.
* Diddy har berättat för "offret" att när han var tillsammans med J-Lo var det J-Lo som smugglade in vapnet som Diddy sköt en kille med inne på en klubb.
Ser fram emot Netflixdokumentären om detta!
Har tagit mig halvvägs genom det nu och oj.. bara oj.
Det verkar vara
väldigt mycket bögerier av både Diddy men också av dom som finns i hans innersta krets.
Att det också plötsligt poppar upp bilder från
en film på när Stevie J (känd DJ, tv-kändis och record producer) med ett stort leende rövkn*llar en vit spinkig snubbe var jag inte heller beredd på.
Denna film använder Diddy som bevis/övertalning gentemot Mr Jones* (som då hade Stevie J som en stor musikalisk förebild), om att
bögsex är fullt normalt med orden;
Citat:
this is a normal practice in the music industry, look even Stevie J i doing it.
Så skruvade grejer han anklagas för så jag vet inte riktigt vad f*n det är jag ens läser
!!!
Citatet; ”You can’t make this shit up” beskriver det hela bra.
Gällande incidenten där även Jennifer Lopez nämns så minns jag mycket väl när detta hände, men det som framkommer här kan jag inte minnas att jag tidigare läst?
Nämligen det här Mr Jones* nu anklagar Lopez för.
Att hon skulle vara den som, i sin väska, smugglade in vapnet åt Diddy.
Hur kan denna information komma att påverka henne?
Anklagelserna får Diddy att framstå som
ultrabög (promiskuös är bara förnamnet) något alla runtomkring honom i hans närhet har full koll på, där påföljden blir att
inget rövhål i hans närhet går säkert.
Ska fortsätta fördjupa mig i detta helt crazy case nu, stort tack för att du la upp detta, och du har helt rätt i vad du skriver,
Netflix, give the people what they want 🍿!!!
*plaintiff