Citat:
Ursprungligen postat av
necked
Jag själv började på tok för tidigt... förstört min produktion deluxe o ligger idag ren sedan 2016 på 14 nmol/L i undre 30+ åren... dessa ungdomar fattar verkligen inte för det gjorde inte jag. Ångrar än idag att jag började. Är idag ändå i satans bra form med hade varit i bättre form naturligt med samma satsning utav tvekan.
är liksom inte det som är den stora risken med att börja ungt. utan mer att man blir så stor som arnold på så kort tid (och vid den åldern) så dem löper stor risk för hjärtoperation eller att organ lägger av liknande cancer förre dem ens hinner bli 30. Eftersom dessa ungdomar förmodligen kommer knarka, supa, knulla och vara totalt bänga i den åldern 16-24 samtidigt som dem hoppar på sån här skit och inte ens tänker på att ta paus eller leverskydd. Säger en kille som är över 30
Finns t.o.,m folk som börjar vid 15-16 numera. skandalöst. killarna borde ha ett kokt stryk av nån 55åring på testo nu! (gärna rövknullad också - bara för att lära sig lite manners). i alla fall, en 17-19 åring med över 50mnol kommer nog vara riktigt opåltilig och manisk/psykfallsaktig. kan nog spöa ner en hel del folk och få aggressioner som ingen annnan, kanske även depressioner som ingen annan
vill inte möta en sån kille i trafiken