Citat:
Ursprungligen postat av
Kraftkarl
Har aldrig under hela mitt liv sttt p ngon eller ens lst om ngot som provat p det, s du r den frsta. Detta preparat r inte ens ngot fr de mest erfarna och bara tanken p eventuella bieffekter fr de mest hrdnackade att knna rdsla.
Har faktiskt aldrig sttt p ngon sljare som salufr dessa, men har vl heller aldrig letat. Men otckt om det finns tillgngligt, fr garanterat ngon som provat det nd trots alla hemska uppgifter.
r nyfiken p hur vrdena sg ut, med tanke p ditt inlgg s r det ett under att ingen kte p multiorgansvikt. Med tanke p ryktet det har om enorma styrkekningar, hur passa sanna r dessa och hur str det sig jmfrt med Trenbolone och Oxymetholone?
Precis, vad har man fr nytta med kningarna om hlsan r krd i botten? Nr jag lser om personer som vill testa p detta sattyg, s snlla tnk om och lt bli det r inte vrt att offra sina organ.
Tyvrr har jag inga vrden att referera till, det r en 15 r sedan jag tog detta och p den tiden fanns inte werlabs etc.
S vldigt ovanligt r det inte, jag knner en handfull personer som har provat det personligen och betydligt fler kompis kompisar.
Har bland annat sett att Alpha Pharma har det i sitt sortiment och AP finns det ju gott om i Sverige.
Det r alltid svrt att exakt jmfra prepp fr det r s mycket olika variabler som vad tar man fr andra prepp i grunden, vart r man i trningscykeln, hur ter man fr tillfllet osv.
Men ska jag frska mig p en jmfrelse s r nog det nrmaste jag kan komma halotestin.
Det r liknande brutala styrkekningar och sinnesjuka hga tryck i kroppen utan att man blir vattning.
Anadrol ger i princip samma styrkekning fr mig tycker jag men d svullnar man ju upp som en gris och det blir ett annat form av tryck om du frstr vad jag menar,
Tren A gr ju samma sak men det tar lite lngre tid bara.
S nej, det finns absolut ingen anledning att ta detta prepp.
En bra test p, tren a och anadrol-stack gr mer och r, fast det lter konstigt, betydligt hlsosammare
Jag tror det har ftt sin status just fr att det r riktigt farligt och att det blir brutala styrkekningar.
S har det genom ren blivit "legendariskt"
Och om man absolut tvunget mste ta levertoxiska tabletter s kan man uppn precis samma sak med halotestin elller till och med metyltestosteron och bara ha ont i levern och skyhgt blodtryck men du slipper i alla fall pissa blod och lukta bajs