2023-02-28, 08:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Böda camping är ingenting utan Raggar-Olsson.
Enligt uppgift så är han hallick nuförtiden.
Citera
2023-06-22, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Och vilken uppgift är det?
Citera
2023-06-22, 14:52
Avstängd
Är programmet lerlagt? verkar som så för de har ej visat nån säsong i år.
Citera
2023-06-22, 15:29
Medlem
JamesFs avatar
Böda samlar alla Sveriges trash på ett och samma ställe. Förutom dem som är på Ullared
Citera
2023-09-13, 18:02
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Hallick? Berätta mer.
Citera
2024-01-25, 18:29
Medlem
zebra121s avatar
Den där Aidan (mulatt från Lund) i kvällens avsnitt på Kanal 9 måste vara bög va?

Någon som vet vad raggar-Olsson gör idag?
Senast redigerad av zebra121 2024-01-25 kl. 18:40.
Citera
2024-02-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Den där Aidan (mulatt från Lund) i kvällens avsnitt på Kanal 9 måste vara bög va?

Någon som vet vad raggar-Olsson gör idag?
Undrar också över raggarn. Bästa dokusåpan.
Citera
2024-04-26, 18:57
Medlem
Ananys avatar
De tidigare säsongerna körs om och om i repris. Man undrar ju hur det är där nuförtiden och med stammisarna.
Vill se nya inspelningar nu med både gamla och nya ansikten. Det är väl vara en ganska billig produktion att göra liksom Ullared?
Någon som vet vem som är ansvarig för programmet och hur tankegångarna går?
Citera
2024-04-26, 23:27
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
De tidigare säsongerna körs om och om i repris. Man undrar ju hur det är där nuförtiden och med stammisarna.
Vill se nya inspelningar nu med både gamla och nya ansikten. Det är väl vara en ganska billig produktion att göra liksom Ullared?
Någon som vet vem som är ansvarig för programmet och hur tankegångarna går?
Tror inte det blir några mer produktioner. Flera av de äldre lär vara borta idag då det spelades in runt 2010.

Men visst, det är ju inte svårt att starta om om nu både campingen och produktionsbolaget skulle vilja.

Något som förvånar mig mer att inte Ullared startats om.
Citera
2024-04-27, 16:06
Medlem
Ananys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tror inte det blir några mer produktioner. Flera av de äldre lär vara borta idag då det spelades in runt 2010.

Men visst, det är ju inte svårt att starta om om nu både campingen och produktionsbolaget skulle vilja.

Något som förvånar mig mer att inte Ullared startats om.

Precis, så tänker jag också och att det torde vara en hyfsat enkel och billig produktion att genomföra. Även om de äldsta stammisarna av naturliga skäl inte kan vara med längre är det säkert många av de kvarvarande som fortfarande åker till campingen varje år och de skulle även kunna presentera ett gäng nya tv-personligheter.

Både Ullareds och Böda Sands ansvariga har nog inget emot det eftersom det ger enorm reklam.

Varför Ullared inte fortsätter verkar inte ens de medverkande fått veta fast de undrar. Ola-Conny sade det i någon intervju och att han tyckte det var synd att det inte fanns några nya inspelningar inplanerade.
Trist när det uppenbarligen fortfarande finns ett stort tittarintresse. Kanske är orsaken att kanal 5 satsar på andra produktioner istället som "Välkommen till Köping" och "Älskar älskar inte"?

Det skulle också vara kul att se liknande tv-format från populära charterorter där man kan följa både besökare och personal eller underhållande personligheter som har säsongsboenden på spanska solkusten.
Citera
2024-04-27, 16:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Precis, så tänker jag också och att det torde vara en hyfsat enkel och billig produktion att genomföra. Även om de äldsta stammisarna av naturliga skäl inte kan vara med längre är det säkert många av de kvarvarande som fortfarande åker till campingen varje år och de skulle även kunna presentera ett gäng nya tv-personligheter.

Både Ullareds och Böda Sands ansvariga har nog inget emot det eftersom det ger enorm reklam.

Varför Ullared inte fortsätter verkar inte ens de medverkande fått veta fast de undrar. Ola-Conny sade det i någon intervju och att han tyckte det var synd att det inte fanns några nya inspelningar inplanerade.
Trist när det uppenbarligen fortfarande finns ett stort tittarintresse. Kanske är orsaken att kanal 5 satsar på andra produktioner istället som "Välkommen till Köping" och "Älskar älskar inte"?

Det skulle också vara kul att se liknande tv-format från populära charterorter där man kan följa både besökare och personal eller underhållande personligheter som har säsongsboenden på spanska solkusten.

Ullared
Här tror jag det är GeKås som motsätter sig ny produktion, vet inte varför men det kanske har kommit kundklagomål. Sen för GeKås så bidrar nog inte en sån produktion så mycket i ökad försäljning utan de säljer gott nog utan denna "reklam".

Böda
Här tror jag det hade varit lätt att göra en ny inspelning. Det är hyfsat lätt att avgränsa vad de filmar. Tror också det skulle kunna gå hem hos de tittare som gillar Ullaredsstuket.

Spanien:
Skulle kanske kunna funka. Men jag tror ändå många av de som har den typ av boenden har rätt mycket integritet och inte vill synas i den typen av produktion. Sen finns det givetvis de som skulle tycka det är skitkul, men problemet blir ju att filma på ett sånt sätt så de övriga inte drabbas.

Hade jag bokat en resa till Spanien eller vilket annat land som helst så hade jag inte velat synas i en sån skitproduktion ens på avstånd.
Citera
2024-10-16, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcm900mod
Kanal 5 har spårat ur lite.
Färjan, ullared och böda är samma programupplägg samma trash fast i olika mijöer.

Vaddå spårat ur - Big Business - Färjan Ullared o Böda betalar alla TV-Bolaget
MEN DET ÄR HEMLIGT för annars skulle ju programmen vara företagsreklam
i dess helhet - o då blir det inte så mycket tittarsiffror o säljreklam i pauserna

SEN KAN MAN FRÅGA SIG HUR FOLKET ULLARED O BÖDA LEVER
FY FAAN VILKA RUTTNA LIV DE MÅSTE HA DÅ ULLARED O BÖDA (ÄNNU
VÄRRE EFTERSOM DET ÄR MASSOR AV DAGAR PÅ RAKEN O SAMMA SKIT
HELA TIDEN ÅR EFTER ÅR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här