2010-09-16, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorfront
Som rubriken lyder så ska vi flytta dit nu. Skulle behöva lite info från folk som bor/bott där.
Får man fråga varför du flyttar dit? Jobbrelaterat kan jag tänka mig.
Jag har i alla fall bott där i princip hela mitt liv (flyttade dock för ca 2 år sedan), så jag ska försöka svara på dina svar så gott jag kan.
Citat:
Gym har jag ingen stor erfarenhet av tyvärr, men vet iaf att det nyaste och finaste torde vara relativt nyöppnade Hudiksvalls Gym. Ett mindre men populärt gym är HAK som ligger på Håstaholmen.
Bästa gym? (inge snobbtjafs, föredrar slitet me bolafolk då dom är trevligare)
Citat:
Här har jag desto större erfarenhet, är en stor pizzaälskare
Pizzeria?

Mina två absoluta favoritpizzerior är O' Sole Mio och Milano. Bägge två ligger på Öster, Milano vid Östra Skolan, och O' Sole Mio inte långt därifrån.
Citat:
Det finns två elljusspår som jag känner till. Det ena ligger ovanför Håsta och den andra bortanför Öster mot Malnbaden. Sen är det ju många som springer runt Lillfjärden (en liten pöl mitt i stan), tror det är ca 2 kilometer runt.
Löparstråk?
Citat:
Här har jag inte så stor koll. Men de uteställen som finns är Tre Bockar (Bockarna i folkmun), Mani's Sportsbar och Café August. Sen finns det ju även Café Skutan, men där är det nog lite skumt skulle jag tro.
Nattliv?
Citat:
Milano eller O' Sole Mio?
Käka ute, vart?

Citat:
Finns en del klubbar ute på Håstaholmen, bl.a. karate, judo och jujutsu. Har dock ingen större koll.
Kampsport, bra lokal?
Citat:
Vet att det ska finnas en luftpistolskytteklubb vid gymnasiet nånstans. Var där med klassen nån gång i mellanstadiet
Skytte? (luft eller grovkaliber kvittar)

Citat:
Ja du, enligt mig så finns det inte många ställen där du skulle råka i bråk om du gick dit. Det enda jag kan tänka mig är om du råkar knuffa till fel person på puben.
Vart ska man helst inte röra sig om man vill slippa tjafs? (ni förstår säkert)
Citat:
Skulle tro att det är mest runt Björkberg och Stormyra, kanske lite på Håsta.
Inbrott, mest vart?
Citat:
Inte om du inte är med i nåt gäng eller så
Måste man ha väst på sig ute?

Citat:
I princip obefintligt.
Org kriminalitet?
Hoppas mina svar kommer till hjälp. Bara fråga på om det är nåt, finns säkert mycket mer jag kan hjälpa till med.
Senast redigerad av SirJohn 2010-09-16 kl. 19:14.
Senast redigerad av SirJohn 2010-09-16 kl. 19:14.