2010-11-12, 17:47
Medlem
flaggantopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
På vilket sätt tar AAS över jobb och familj?

Visst blir folk fixerade av träning, men det kan man bli utan AAS med.
Lagom är bäst när det gäller allt. Gäller att ha balans i livet. Jag super lite mindre nu för tiden, utöver det så umgås jag lika mkt med vänner, och jobbet, ja det kan man ju inte skita i bara för att man går på aas =)

Citat:
Ursprungligen postat av Starscream666
Say what? Inte direkt så att jag inte sköter mitt jobb eller inte bryr mig om min familj & vänner bara för att jag brukar aas.

förlåt, misstolka mig inte att ja tror det blir så, men har ju läst historier där det blivit så för vissa
Men självklart tror jag inte det händer om man vet vad man gör
Citera
2010-11-15, 01:54
Medlem
Jag kör långa kurer och lär sannolikt inte gå av längre. Jag har kommit till åren och det naturlig testot har redan gått ner, jag ska inte ha fler barn och jag mår betydligt bättre med steroider i kroppen.

För att bemöta trådstartaren:
Impotens - aldrig hänt.
Dålig hy - nej, tvärtom. Kan dock bero på GH.
Humörsvängningar - nej, inte AAS-relaterade så länge jag håller nere Trenet till moderat dos.
Levervärden - de är bra
Hjärtprolem - nej

Jag har varit på konstant sen februari. Dessförinnan hade jag ett uppehåll på 3-4 månader och hade kört en längre period innan dess.
Testo (pendlat något men 400-800mg/vecka). Tren ca 400mg/vecka, Proviron 50mg/dag, Arimidex 0.5mg/dag i perioder. GH 4iu/dag de senaste 2 åren.

Jag är inget tävlingsmaterial. Jag beundrar de som orkar. Jag har gjort det själv och det var kul på tiden när man var ung och hade de målsättningarna. Numera har jag målsättningen att vara lycklig, må bra samt en del karriärsinriktade mål.

I perioder tränar jag seriöst 4-5 dagar / vecka. Vissa perioder tränar jag inte överhuvudtaget på grund av tidsbrist. Steroiderna håller min fysik igång ändå och jag tappar ingenting mer än pumpen i de perioderna.

Jag dricker 1-2 glas rött vin / dag, jag umgås med min fru och mina barn, vänner etc. Steroiderna gör att jag mår bättre än jag sannolikt hade gjort utan dem. Dels för sjunkande testosteronnivåer vid ökande ålder, dels för att min fysik är betydligt bättre än många som i stället springer omkring med ölmage. Jag har inga hjärtproblem. Inga dåliga levervärden, trots 1-2 glas rött/dag - sannolikt är rött vin positivt av så många andra anledningar att det är värt att dricka det. Blodtrycket är bra. Blodvärdena är bra.

Kanske sliter det mer på kroppen om jag använder steroider än att jag inte använder det. Händer ingenting drastiskt lär jag alltid fortsätta med underhållsdoser åtminstone. Testosteron och GH då det är de grundläggande preparaten för att jag ska må bra. Utöver det lägger jag oftast in Tren, EQ eller deca för att bygga på lite extra. Kanske förkortar steroiderna mitt liv - kanske inte. Men faktum är att jag blir hellre 70 år gammal och lever och mår så bra som jag gör nu än att jag blir 65år och bara mår hälften så bra. Absolut inte sagt att man mår dåligt utan steroider eller att jag skulle behöva dem för att klara av att må bra - men jag mår bättre av att använda dem så ser inga direkta problem med det mer än de rent moraliska/juridiska som i sig är en annan diskussion.

Jag njuter av livet och ser inget fel i det.
Citera
2010-11-15, 16:03
Medlem
Gibsones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbrother
Jag kör långa kurer och lär sannolikt inte gå av längre. Jag har kommit till åren och det naturlig testot har redan gått ner, jag ska inte ha fler barn och jag mår betydligt bättre med steroider i kroppen.

För att bemöta trådstartaren:
Impotens - aldrig hänt.
Dålig hy - nej, tvärtom. Kan dock bero på GH.
Humörsvängningar - nej, inte AAS-relaterade så länge jag håller nere Trenet till moderat dos.
Levervärden - de är bra
Hjärtprolem - nej

Jag har varit på konstant sen februari. Dessförinnan hade jag ett uppehåll på 3-4 månader och hade kört en längre period innan dess.
Testo (pendlat något men 400-800mg/vecka). Tren ca 400mg/vecka, Proviron 50mg/dag, Arimidex 0.5mg/dag i perioder. GH 4iu/dag de senaste 2 åren.

Jag är inget tävlingsmaterial. Jag beundrar de som orkar. Jag har gjort det själv och det var kul på tiden när man var ung och hade de målsättningarna. Numera har jag målsättningen att vara lycklig, må bra samt en del karriärsinriktade mål.

I perioder tränar jag seriöst 4-5 dagar / vecka. Vissa perioder tränar jag inte överhuvudtaget på grund av tidsbrist. Steroiderna håller min fysik igång ändå och jag tappar ingenting mer än pumpen i de perioderna.

Jag dricker 1-2 glas rött vin / dag, jag umgås med min fru och mina barn, vänner etc. Steroiderna gör att jag mår bättre än jag sannolikt hade gjort utan dem. Dels för sjunkande testosteronnivåer vid ökande ålder, dels för att min fysik är betydligt bättre än många som i stället springer omkring med ölmage. Jag har inga hjärtproblem. Inga dåliga levervärden, trots 1-2 glas rött/dag - sannolikt är rött vin positivt av så många andra anledningar att det är värt att dricka det. Blodtrycket är bra. Blodvärdena är bra.

Kanske sliter det mer på kroppen om jag använder steroider än att jag inte använder det. Händer ingenting drastiskt lär jag alltid fortsätta med underhållsdoser åtminstone. Testosteron och GH då det är de grundläggande preparaten för att jag ska må bra. Utöver det lägger jag oftast in Tren, EQ eller deca för att bygga på lite extra. Kanske förkortar steroiderna mitt liv - kanske inte. Men faktum är att jag blir hellre 70 år gammal och lever och mår så bra som jag gör nu än att jag blir 65år och bara mår hälften så bra. Absolut inte sagt att man mår dåligt utan steroider eller att jag skulle behöva dem för att klara av att må bra - men jag mår bättre av att använda dem så ser inga direkta problem med det mer än de rent moraliska/juridiska som i sig är en annan diskussion.

Jag njuter av livet och ser inget fel i det.
bra skrivet..
Citera
2024-08-17, 12:19
Medlem
semizones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericfjortonde
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker lite synd om alla de som petar i sig anabola. Man överdriver ju inte direkt om man säger att framtiden för de som sysslar med sådant ser ganska vissen ut.

Det är ju tragiskt att människor med låg självkänsla ska behöva pumpa i sig gift i kroppen för att kunna tro på sig själva. Med tiden kommer ju impotens, dålig hy, hjärtproblem, humörsvängningar, levervärden, muskelsjukdomar etc etc...

Är det värt det?
Exakt, jag känner en gammal diskuskastare som efter det började bygga på ännu mer muskler med hjälp av anabola. Han blev efter det extremt deprimerad och fick problem med levern. Kändes som att han inte var nånting utan den där bisarra kroppshyddan, vägde till slut 150 kg. Sen fick han dåligt omdöme o spelade bort enormt mycket pengar. Kan också ha berott på det. Ja det är rätt tragiskt.
Citera
2024-08-23, 12:44
Medlem
Jag bestämde mig tidigt för att börja med testo när jag fyllde 40. Det är 17 år sen, inte ångrat mig en sekund.
Kör Werlabs 1-2 gånger per år, magnetröntgen helkropp en gång var vartannat år.
Tar dock aldrig i piller form, bara inject.
Magnet röntgen perfekt, fritt blås i hjärta, blodkärl i hjärnan, hjärta. Inga fel på nåt. Tar man ansvarsfullt e de inte farligt. Varje midsommar toppar jag formen med 5-6% bf, möjligt det finns en handfull till som jag i landet, men jag betvivlar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in