2011-02-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikolaus
inte för att det berör topic direkt men något humoristiskt bevis för att SD inte har "alla hästar hemma" är att de på sin valvaka sjöng "Jimmy Åkesson shalalalala". Originaltext på den är väl "Brown Girl In The Ring - shalalalala" av Boney M.

och vad gör de om dom sjunger på den? dom e inte nazister, vill bara inte ta in fler än vad vi klarar av idiot
Citera
2011-02-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Vilken person skulle det vara roligt att tortera till döds?

Svar: Jimmie Åkesson

It is funny because it is true.

Typiskt kommunister att vilja mørda sina meningsmotståndare.
Citera
2011-02-18, 10:56
Medlem
Tecknad Jimmie:

http://www.youtube.com/watch?v=6_ElMbWhDqs
Citera
2011-02-19, 08:49
Bannlyst
Vad är likheten mellan Jimmie Åkesson och en apa?

Vad är då skillnaden?

Citera
2011-02-22, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuttingGN
Jimmie Åkesson promenerar omkring i Stockholm när han ser Aftonbladets chefredaktör Jan Helin bli våldtagen av en stor neger. Åkesson ser förvånad ut, men sedan rycker han på axlarna och går vidare. Helin ropar förskräckt efter honom: ”Hjälp mig, Åkesson! Du ser väl att jag blir våldtagen av en kolsvart djungelbarbar”. Åkesson vänder sig om och utropar: ”Oj, förlåt mig! Jag trodde vi gillade olika”.

Haha fyfan va bra!
Citera
2011-04-20, 19:32
Medlem
alpha-betas avatar
Vad är det för likhet mellan en somalier och en anhängare till Jimmie Åkesson?

Vad är det för skillnad?

Citera
2011-05-19, 22:27
Medlem
jugbandbluess avatar
vad säger jimmie åkesson när han slutar för dagen?

Citera
2011-05-20, 17:08
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retro1234
Du måste vara en sådan där bondtölp som också uppskattar Stefan & Krister och dylik bondkomik om du tyckte det var "sjukt roligt". Intelligensnivån på SD sympatisörer är tydligen skrämmande låg.

Den var också riktigt bra!

(Uppdatering: Tyckte förresten du skrev SD-kritiker; det är jag mycket själv och säkert andra här, men oavsett vilket är en kommentar som din guld... )
Senast redigerad av ankademiker 2011-05-20 kl. 17:17.
Citera
2014-09-17, 13:07
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
Eftersom ingen verkat postat denna klassiker än så tar jag mig äran att necroposta.

En solig dag gick en jag förbi en valstuga...

Det var F!'s valstuga, utanför stod en arg feminist och delade ut feminazistisk propaganda.

När jag gick förbi henne så gav hon mig ett flygblad, jag tog det och rev det i smådelar som jag sedan slängde på marken rakt framför henne. Rasande så skrek hon åt mig "vad tror du att du gör din jävla man?" jag svarade "städa upp det där", hon blev nu ännu mer rasande och skrek "varför skulle jag städa upp åt dig ditt jävla CIS-avskum", jag svarade "för att patriarkatet bestämmer, om patriarkatet fanns så skulle du vara tvungen att städa upp det där eftersom att du är kvinna, om inte du städar upp så betyder det att patriarkatet inte existerar och hela eran ideologi är byggd på en lögn". Hon blev helt shockad, tappade all sin feministpropaganda på marken och sprang iväg gråtandes.

Folket runtomkring började applådera, därefter gick vi alla till SDs valstuga, sjöng nationalsången och rökte marijuana hela kvällen.
Citera
2014-09-17, 13:08
Medlem
SveasVitasteBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveasVitasteBlatte
Eftersom ingen verkat postat denna klassiker än så tar jag mig äran att necroposta.

En solig dag gick en jag förbi en valstuga...

Det var F!'s valstuga, utanför stod en arg feminist och delade ut feminazistisk propaganda.

När jag gick förbi henne så gav hon mig ett flygblad, jag tog det och rev det i smådelar som jag sedan slängde på marken rakt framför henne. Rasande så skrek hon åt mig "vad tror du att du gör din jävla man?" jag svarade "städa upp det där", hon blev nu ännu mer rasande och skrek "varför skulle jag städa upp åt dig ditt jävla CIS-avskum", jag svarade "för att patriarkatet bestämmer, om patriarkatet fanns så skulle du vara tvungen att städa upp det där eftersom att du är kvinna, om inte du städar upp så betyder det att patriarkatet inte existerar och hela eran ideologi är byggd på en lögn". Hon blev helt shockad, tappade all sin feministpropaganda på marken och sprang iväg gråtandes.

Folket runtomkring började applådera, därefter gick vi alla till SDs valstuga, sjöng nationalsången och rökte marijuana hela kvällen.

Jimmie Åkesson hade semester och besökte en dag en djurpark. Han närmade sig lejonburen och där fick han se en liten flicka som stod och lutade sig mot gallret. Plötsligt kommer lejonet fram till gallret, biter tag i flickans jacka och försöker dra in henne i buren. Flickan skriker förtvivlat och hennes föräldrar skriker de med, chockade och paralyserade som de blir. Jimmie agerar blixtsnabbt. Han springer fram till buren, knyter näven och slår med all kraft lejonet en rak höger mitt på nosen. Lejonet blir alldeles överrumplat. Han släpper greppet och springer med svansen mellan benen till bakre delen av buren där han kryper ihop. Jimmie återbördar flickan till hennes överväldigade och lättade föräldrar. De vet inte hur de nog skall kunna tacka honom. En främmande man kommer fram till Jimmie:

”-Det var det modigaste jag sett någon göra i hela mitt liv!”

”-Åh, det var inte så märkvärdigt”, säger Jimmie ödmjukt. ”-Lejonet fanns ju på andra sidan gallret så jag bara sprang fram och gjorde vad jag tyckte var min plikt”.

”-Nu ska ni inte förringa er insats”, sa mannen. ”-Vet ni, jag är reporter på Aftonbladet så jag ska se till att ni blir morgondagens hjälte i tidningen. Vad heter ni och vad jobbar ni med?”

Jimmie ler åt att han inte verkar vara igenkänd. ”-Jag heter Jimmie Åkesson, är riksdagsman och partiledare för Sverigedemokraterna.”

Reportern spärrar upp ögonen ett par sekunder, sen vänder han på klacken och går därifrån utan ett ord. Nästa dag har Aftonbladet denna rubrik på löpsedeln:

DEN FRÄMLINGSFIENTLIGE HÖGEREXTREMISTEN JIMMIE ÅKESSON (SD) MISSHANDLAR AFRIKANSK INVANDRARE OCH STJÄL HANS LUNCH.

Skamlöst stulen ifrån http://www.reddit.com/r/Swirclejerk/...valstuga_idag/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in