Alltså kan man inte göra spelarens egenskaper bättre genom att lira drop in matcher eller? Har kört en del men känns aldrig som ja får göra nåra ändringar!
Precis skaffat headset till ps3'n och tänkte kolla om de går att få ljudet från spelet till headsetet? :P
Micken fungerar utmärkt men får bara ljudet till tvn inge annat. Nån som kan hjälpa? eller fungerar de inte? tack i förhand!
Införskaffade mig denna gudomliga konsoll + NHL idag. Är halvt beginner men tänkte om det fanns något lag som kan offra en plats ? Vore skoj att lira lite. PMa så är ni gulliga
Tja grabbar. Jag har lirat nhl rätt mycket hos vänner etc. Spöar alltid mina polare när vi sitter hemma och har en turneringkväll med bärs. Köpte ps3 + nhl 11 i fredags... Hur ansöker man?
Kolla i Free agent tråden på Playstationforum.se
Lite mycket OT där men dom flesta lagen brukar titta förbi där. Sen borde du hitta dig en position som du gör dig trygg på. Vet att det är brist på bra backar så där kan du ha störst chans att få plats
Sen är det istortsett ett krav hos dom flesta att du använder Skype när du spelar
Kolla i Free agent tråden på Playstationforum.se
Lite mycket OT där men dom flesta lagen brukar titta förbi där. Sen borde du hitta dig en position som du gör dig trygg på. Vet att det är brist på bra backar så där kan du ha störst chans att få plats
Sen är det istortsett ett krav hos dom flesta att du använder Skype när du spelar
Jag och min polare har gjort ett lag som vi lirar med,
Det är 2 saker vi undrar:
- Varje gång vi lirar, så lyckas vi aldrig tackla ner en motståndare i ett klockrent läge, vi kan komma man mot man i full fart utan puck och tackla, motståndaren varken tappar pucken/rubbas.. Men saken är att när vi blir tacklade flyger vi åt helvete även fast vi har rätt stora gubbar (188cm 88kg).. Är det någon som vet hur det fungerar, jag menar hur man ska tacklas och vad man ska göra för att undvika tacklingar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!