• 5
  • 6
2010-09-25, 04:01
Medlem
Loxuss avatar
Ohly r vl ganska omtyckt inom partiet?
Citera
2010-09-25, 12:21
Medlem
Micke8914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av streetteam
Jag hller med om att Sjstedt r bsta alternativet. Idag skriver han lite om detta mne p sin blogg:
http://jonassjostedt.se/?p=2653

Lsvrd!

Lite off topic... Himla kck o trevlig avatar Du skaffat.

Sg mej, skulle Du vilja klargra vad Du tycker om vad kamraterna Stalin och Mao sysslade med under sina respektive storhetstider..?

Det vore lite intressant fr dessa var ju nmligen ocks kommunistsvin...
Citera
2010-09-25, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Ohly r vl ganska omtyckt inom partiet?

Har ocks ftt den uppfattningen(vad jag hrt frn vnsterpartister) men det viktigaste borde vara att vara populr utanfr partiet.
Citera
2010-09-29, 00:55
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Jonas Sjstedt r skert en duglig kandidat. Men hur intresserad r han sjlv?

Jag tror att han r intresserad. Nu freslog han att Vnsterpartiet skulle infra sprkrr och det tror jag absolut han stller upp p om han blir kallad. Sedan r det vl s med politiker att man skall vara kallsinnig tills man blir fr en frfrgan frn partiet.

Jag gillar Ohly vldigt mycket men hans strsta problem r att n utanfr partiet mycket beroende av sitt frflutna. Jonas har vad jag kan minnas aldrig kallat sig kommunist tminstone i vuxen lder och det r vl sklart positivt om man vill n ut i de breda folklagren.
Citera
2010-09-29, 12:00
Medlem
Ohly sger nu nej till en extra partikongress, s viljan att sitta kvar som partiledare r det nog inget fel p.
Citera
2010-09-29, 17:43
Medlem
Tagelapas avatar
Kan han sitta kvar?
Jo han gr vl som i alla andra kommunistlnder dr ledarna biter sig kvar i korkmattan livet ut.
Dr r det inte tal om vad andra vill och tycker utan satt gubbe sitter. S Ohly blir nog kvar.....
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in