• 1
  • 2
2011-04-09, 16:14
Medlem
Snubblade in på den här sidan precis. Tycker det verkar vara en asfet idé. För mig som är 166cm lång vore det ju inte helt fel med 7 extra centimetrar när man går ut på krogen.
Citera
2011-04-09, 17:28
Medlem
Jag blir isånafall 208 med sådana skor, kanske värt det =)
Citera
2011-04-13, 02:02
Medlem
Facebooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velocity007
Jag blir isånafall 208 med sådana skor, kanske värt det =)
Det är lika äckligt att vara för lång som för kort bara så du vet. Kan dock inte sticka under stol med att jag hellre hade varit för lång, men det är bara för att jag är för kort nu
Citera
2011-04-13, 06:22
Medlem
Patetiskt. Längd är det oavgjort mest onödiga att ha komplex för (om man inte är över två meter, då kan man gott skämmas lite).
Citera
2011-04-14, 02:04
Medlem
brianmolkos avatar
Är det sådana Sarkozy och Tom Cruise har ? eller ja hm Pagrotsky
Citera
2011-04-14, 11:25
Medlem
Evil_Santas avatar
Fan vilken bra affärsidé, detta kommer bli skitstort med tanke på alla män som går runt med höjdkomplex. Ser helt ok ut också.
Senast redigerad av Evil_Santa 2011-04-14 kl. 11:33.
Citera
2011-04-14, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Patetiskt. Längd är det oavgjort mest onödiga att ha komplex för (om man inte är över två meter, då kan man gott skämmas lite).
Själv är jag ~194-196cm och anser det vara helt perfekt, hade utan tvekan hellre varit 210 än 180.
Citera
2013-04-09, 16:11
Medlem
"taller men are judged more attractive by women"

http://www.bakadesuyo.com/2011/10/ar...eople-happier/
Citera
2014-03-29, 23:35
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSchniben
Någon mer än jag som reagerar på detta:

* Omöjligt att se hur Du blir längre, funktionen är osynlig, ingen märker hur du blir längre, även om Du tar av Dig skon.

Hur fan ska de gå till?

Kanske en optisk illusion? Om du har på dig de skorna i det offentliga, låt säga jobbet, där man träffar folk mest och en dag tar av dom vid nåt sammanhang så kommer de intala sig att inget är konstigt och därefter när skorna är på igen så är allt fine.

Är det en pålitlig sida? Finns det inga fysiska butiker eller kan en skomakare göra såna skor?
Citera
2023-11-05, 17:20
Medlem
Jag är 1.79.
För nåt år sedan när jag gick ut för att få knulla hade jag 2cm tjocka inlägg, så jag blev 1.81.

Jag ser faktiskt inte skillnaden på detta jämfört med att tjejer sminkar sig.
Jag blev chockad när jag såg hur ful vissa tjejer blev när dom inte hade smink på sig och tycker det närstan är värre än att bara fuska sig några cm längre.

Däremot om skillnaden blir för stor så tycker jag det är likvärdig med att sminka sig vacker.
Uppenbarligen betyder längd en del för tjejer, så att gå hem med en klle som verkar vara 1.83 och sen när man vanar upp så är killen 175, det blir ju jävligt skumt.

Jag har upplevt att nån enstaka cm kan göra dig mer attraktiv, men samtidigt när du tar bort 1-2 cm efter ni knullat så kanske hon inte märker nåt, eller bara itne bryr sig då din längd gjorde att hon fick up ögonen på dig från första början.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in