• 3
  • 4
2004-06-12, 12:58
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Tro vad du vill. Det stämmer. Sen tror jag du gravt underskattar Östermalmsbratsens förmåga att ligga med precis vad de vill samt överskattar Emmas person och ärlighet. Men vad vet jag. Du känner ju trots allt hennes kompis halvsysters moster, eller hur var det nu?
/CW

Att hon definitivt är lättlurad och naiv slår jag ju fast i min post, sen tycker jag att du ska ta och dra ner på ironin lite, eller har det snöat in för mycket i skallen på dig?

Emmas far (numera avliden) har en dotter sedan ett tidigare förhållande med en dam i Helsingborg. Den dottern är gift med en bekant till mig, tro det om du vill!

Har träffat Emma två gånger, en innan hon blev "känd" och en gång efter första gången hon var med i Robinson. Ja, hon är naiv och godtrogen. Ja, hon kan mycket möjligt ha knullat runt med en del kokainskadade Östermalmsbrats men tror definitivt inte att halva östermalm varit där.
Citera
2004-06-12, 13:05
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Att hon definitivt är lättlurad och naiv slår jag ju fast i min post, sen tycker jag att du ska ta och dra ner på ironin lite, eller har det snöat in för mycket i skallen på dig?

Emmas far (numera avliden) har en dotter sedan ett tidigare förhållande med en dam i Helsingborg. Den dottern är gift med en bekant till mig, tro det om du vill!

Har träffat Emma två gånger, en innan hon blev "känd" och en gång efter första gången hon var med i Robinson. Ja, hon är naiv och godtrogen. Ja, hon kan mycket möjligt ha knullat runt med en del kokainskadade Östermalmsbrats men tror definitivt inte att halva östermalm varit där.

Ja, usch..här snöar det helt sinnessjukt mycket. Säger bara att mina uppgifter stämmer. Din relation med Emma är bara bra den...

/CW
Citera
2004-06-14, 09:56
Medlem
PeGs avatar
jovars

Mille är en jävligt soft kille...

Vad jag förstått så är det media som målat upp deras förhållande som gulli-gull och perfekt... Vågar nästan påstå att det varit slut mellan dom sedan väldigt långt tillbaka.... Stabilt har det i alla fall inte varit....
Citera
2004-06-15, 02:30
Medlem
"ta på mig"

känner killen som tog bilderna med sina telefon och sålde dem till skvallerblaskorna. fick tydligen cirka 10 000:- för dem!

förstår om alla vill ta på mig!
Citera
2004-06-15, 12:41
Medlem
skrotnesses avatar
Enligt min källa, som känner den som arrangerade festen där mille hånglade med miss X, var miss X i Kalmar för att delta i ett kval, eller vad man nu ska kalla det, till Miss World.

Enligt samma källa gick miss X och vann kvalet.

Sen om det är sant eller inte, vete fan. Men det finns sannerligen bilder från kvaltävlingen, och de finns... här:
http://www.broadway-kalmar.nu/bilder...rlduttagningen
Citera
2004-06-15, 13:42
Medlem
"the winner"

Vinnaren i den delfinalen ser riktigt gångbar ut - klart man förstår millepojken!
Citera
2004-06-19, 20:20
Medlem
LadyTieras avatar
Oavsett vad jag tycker om herrn eller om damen i fråga så är det alltid tråkigt när någon såras, och dessutom offentligt
Citera
2004-06-19, 20:41
Medlem
jobes avatar
Mille kunde just nu legat och stekt Emma i hennes hus vid havet. Någon annan än jag som skulle kunna ha tänkt sig det?
Citera
2004-06-19, 20:44
Medlem
pafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Oavsett vad jag tycker om herrn eller om damen i fråga så är det alltid tråkigt när någon såras, och dessutom offentligt

håller med dig kan inte vara kul när allt man gör vädras offentligt...men som sagt dom valde själva att vara med i tv
Citera
2004-06-19, 23:31
Medlem
Minkybabys avatar
Nu är det sommar, nu är det repris ...

Är gräsänka ikväll och satt just och planerade vad man kan eller inte kan missa av nästa veckas tv-höjdpunkter och såg i DN:s tablå detta:

Tisdag 22 jun 2004
19:30 Sambo
Svensk inredningsserie från 2004. Inredarna Monica Dare och Johannes Carlström hjälper par som just flyttat i hop. I kväll: Emma Andersson och Mille Lansburgh som just flyttat ihop. [747700]

är det en repris eller är det en repris ... ?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in