Citat:
Ursprungligen postat av gubbeniladan
För det första så vill jag klargöra att jag har aldrig hävdat att jag är vän till familjen, jag har sagt att informationen kommer från en vän till familjen.
Sedan att någon har snackat med familjen och dem har inte sagt något är självklart. Du var nog inte den enda som pratade med dem, och dem kommer inte säga något utanför rättegången. Vilket man borde förstå, och utomstående skall inte heller veta vad exakt hände eftersom det inte har med dem att göra.
Teorin om varför dem inte gick av första gången missuppfattade jag, jag läste att eftersom dem kände varandra så satt dem och pratade förbi temperaturgatan och till slut övertalade EY EK att följa med. Eller något i den stilen. Men det kan man inte vara hellt riktigt säker på som sagt. För allt med den resan är skumt.
Eftersom att ja postat i denna tråd för första gången så ringde jag givetvis upp EK:s broder idag å berättade att ja vart lite irriterad över de jag läste.. å att jag gjorde en post om detta (så han skulle veta om att ja postat helt enkelt när han själv läser inläggen) Skulle de va någon som utger sej för att va en "vän till familjen" å som sagt till dej att dom känner varandra.. el kände.. så ljuger personen i fråga .. el så ljuger du.. typ end off..
Sen verkar du inte riktigt förstå.. ja va inte på begravningen för skojj skull.. jag känner brodern mycket väl, skulle han el någon annan i familjen vetat om att dom känder varann hade han bekräftat detta..
Men men.. hoppas bara aset döms till ett långt straff.. trevlig helg alla