Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-23, 15:34
Medlem
HAHA

Vad fan är detta. Börjar ju likna England mer och mer..

https://se.unibet.com/betting/grid/g...Ids=2000053072

Citera
2012-02-23, 15:36
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Ett rykande färskt inslag direkt från Hovets hemsida, svenskarna går man ur huse och sluter upp kring vår enastående och varmt efterlängtade tronarvinge:

Gratulationslistor på Kungliga slottet

Fredagen den 24 februari kommer det att finnas gratulationslistor på Kungliga slottet med anledning av att Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel har fått en dotter.

Listor där allmänheten kan framföra skriftliga gratulationer till Kronprinsessparet kommer att finnas i Rikssalen på Kungliga slottet mellan klockan 14.00-17.00.
För diplomatiska kåren finns gratulationslistor i Riksmarskalksämbetets sammanträdesrum, ingång via Riksmarskalksämbetets dörr vid Yttre borggården, mellan klockan 13.00-16.00.

Läs mer: http://www.kungahuset.se/kungafamilj...800020720.html
Citera
2012-02-23, 15:37
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Jag blev faktiskt lite besviken över att det inte blev en prins
Citera
2012-02-23, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastanjekriget
Tronarvingen måste vara myndighetsförklarad för att få regera.

Som i det här fallet innebär att Lytet kan gå, stå och sitta. Något utöver det vore för mycket begärt med tanke på generna.
Citera
2012-02-23, 15:42
Medlem
mittenswithkittenss avatar
Älskar att media tvingar svenska folket att vara glada över att victoria och daniel fått barn. Dagen fråga på Aftonbladet är: "Gläds du med Victoria och Daniel?" och det enda svarsalternativet är: "Ja." Eh... ursäkta med jag är inte särskilt glad. Det innebär bara en massa babbel och tjafs om den här bebisen i oändligheten, som om man inte redan avlidit av trötthet på alla kändisar (och facebook vänner...) som ska blogga om sina suuuperspeciella barn som är så intressanta att alla bara måste få höra allt om dem hela tiden. Ledsen att ta ner alla föräldrar på jorden, men era ungar är varken sötare, roligare, smartare, eller mer "mirakulösa" än alla andra jäkla miljontals barn världen över. Dom är faktiskt ganska fula och irriterande. Get your heads out of your ass, tack.
Citera
2012-02-23, 15:46
Medlem
Stratocaster68s avatar
Hon ska heta Krösa-Maja annars så avgår jag
Citera
2012-02-23, 15:49
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
HAHA

Vad fan är detta. Börjar ju likna England mer och mer..

https://se.unibet.com/betting/grid/g...Ids=2000053072

Skulle jag varit Daniel hade jag satt en miljon x 55 på Charlotta och hållt tummarna..
Citera
2012-02-23, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mittenswithkittens
Älskar att media tvingar svenska folket att vara glada över att victoria och daniel fått barn. Dagen fråga på Aftonbladet är: "Gläds du med Victoria och Daniel?" och det enda svarsalternativet är: "Ja." Eh... ursäkta med jag är inte särskilt glad. Det innebär bara en massa babbel och tjafs om den här bebisen i oändligheten, som om man inte redan avlidit av trötthet på alla kändisar (och facebook vänner...) som ska blogga om sina suuuperspeciella barn som är så intressanta att alla bara måste få höra allt om dem hela tiden. Ledsen att ta ner alla föräldrar på jorden, men era ungar är varken sötare, roligare, smartare, eller mer "mirakulösa" än alla andra jäkla miljontals barn världen över. Dom är faktiskt ganska fula och irriterande. Get your heads out of your ass, tack.

De är verkligen fula och inavlade överlag som prins Charles och perversa/zoofiliska som Monacos knugafamilj osv. Dessutom är de alla förrädare och orsak till att Europa sedan 1800-talet styrs av bankmaffian, då monarker på den tiden lånade pengar av finansmaffian och sålde ut våra nationer. De gav bankerna garanterade pengar via skatter som togs/tas från oss vanliga människor via våra hårda arbete och slit. Det är dit skattepengar går, till finanssvindlarna i London city, Wall Street etc.
Citera
2012-02-23, 15:55
Medlem
Jag tror att prinsessan är fake.
Citera
2012-02-23, 15:56
Medlem
Hur stor haka blev det?
Citera
2012-02-23, 16:01
Medlem
Tagelapas avatar
Ungen kommer säkert att döpas till Alice.
Dessutom har vi fått ytterligare en att försörja med skattemedel.
Citera
2012-02-23, 16:01
Medlem
Motacilla.albas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.V.S-red
Statschefer skall tillsättas genom val, inte genom samlag!

Jag hade hoppats på missfall men så blev det ju tyvärr inte.....

Plötslig spädbarnsdöd finns kvar att hoppas på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in