Citat:
Ursprungligen postat av meckigt
En dysfunktionell familj där: Kungen knullar runt, är helt obildad, har grava talsvårigheter. Bra för Sverige? Drottning har svåra problem att tala svenska trots att hon ska vara utbildad tolk och har bott i landet sedan 1970-talet, hon har även klippkort till läkare som utför plastikoperationer, huden är INTE normal för en person i hennes ålder. Hon ska även vara en törstig tant. Kronprinsessan har fått en fejkexamen av Uppsala universitet, har en abnormt stor haka osv. Prins Carl-Philip har grova talsvårigheter, saknar totalt intellektuell kapacitet att ens klara av att läsa Aftonhoran, Carl-Philip har en gammal slitzbrud som flickvän classy.... Prinsessan Madde saknar en vettig sysselsättning trots att hon är +30 år gammal, är otrevlig mot människor. Prins Daniel är en gymtränare från Ockellbo, say no more.
Bra reklam för Sverige?
Det som du beskriver har väl försiggått i sekler. Den sk eliten blir svag till slut. Förr i tiden snackades det bara inte så mycket om saken, ostraffat.
Jag tror att de andra europeiska kungahusen betraktar det svenska dito som "kusinen från landet". De fyller en funktion för andra kungliga, m a o.
Personligen, hoppades jag på ett gravt missbildat barn. Kanske jag får rätt.