Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-01-15, 16:57
  #25
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Du skall ju bara hålla tyst om du inte vet vad du pratar om.

Haha, det enda jag menade var att man inte bör tro på allting som står på internet. Skriver någon ett inlägg där han enbart säger "Jag har en mjukvara som gör x, y och z." utan några helst källor eller bevis så bör man inte per automatik tro att det är sant, beroende på svårighetsgraden att göra x, y och z.

Och varför låter du så hotfull? Tog du illa upp? Det tyder ju nästan på att det ljög om att programmet fungerar...
Citera
2011-01-15, 18:03
  #26
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurka___
Haha, det enda jag menade var att man inte bör tro på allting som står på internet. Skriver någon ett inlägg där han enbart säger "Jag har en mjukvara som gör x, y och z." utan några helst källor eller bevis så bör man inte per automatik tro att det är sant, beroende på svårighetsgraden att göra x, y och z.

Och varför låter du så hotfull? Tog du illa upp? Det tyder ju nästan på att det ljög om att programmet fungerar...

Varför yttrar du dig ens om du inte tillför diskussionen något?
Citera
2011-01-17, 18:01
  #27
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikgbg
Varför yttrar du dig ens om du inte tillför diskussionen något?

Klart det tillhör diskussionen.
Citera
2011-01-22, 07:29
  #28
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurka___
Klart det tillhör diskussionen.
Jag skrev inte tillhör, jag skrev tillför. På vilket sätt har du tillfört denna tråden någonting?
Citera
2011-02-13, 02:12
  #29
Medlem
ksvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Problemet med reCAPTCHA är att det inte spelar någon roll vad bilden föreställer, så länge en människa kan tolka frågan och komma med ett svar så kan botten laddas med svaret.
Oftast använder man sig i praktiken av artificiella neurala nätverk för att att tyda captchas.
Alltså samma typ av programvara som används vid t.ex. teckenigenkänning (OCR) och röstigenkänning.
Citera
2013-04-20, 12:45
  #30
Medlem
Walter-Ulbrichts avatar
Kalla mig gärna dum i huvudet, men vad är svaret på denna Captcha-fråga, som måste besvaras för registrering på ett forum?
Citat:
Type these two words: 4P@EY and M#83P with no spaces between the words
Citera
2013-04-20, 14:37
  #31
Medlem
droles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walter-Ulbricht
Kalla mig gärna dum i huvudet, men vad är svaret på denna Captcha-fråga, som måste besvaras för registrering på ett forum?
4P@EYM#83P
Eller?

Förövrigt helt fel tråd.
Citera
2013-04-20, 15:05
  #32
Medlem
Walter-Ulbrichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drole
4P@EYM#83P
Eller?

Förövrigt helt fel tråd.
Citat:
You have provided an invalid answer to the question.
Äh, jag struntar i det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback