Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-02, 21:39
  #13105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Download , Download , Delete, Delete, NOOOO

Lite skämt åsido men dock hoppas jag på att det kommer ett par nya chapters snart



Ett nytt chapter känns mer realistiskt än nya låtar under våren. Jag längtar också efter nya chapters och den underfundiga ghosthumorn.
Citera
2024-04-07, 15:44
  #13106
Medlem
Film "Coming soon to cinemas worldwide" enl Ghost insta
Citera
2024-04-07, 20:50
  #13107
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Film "Coming soon to cinemas worldwide" enl Ghost insta

En kärlekssaga i 2 akter mellan Papa Nihl & Sister Imperiator & Kardinalens uppgång & fall.
varvat med konserterna som spelades in tror jag att det kommer bli.
Även om fansen har väntat på en live DVD så kommer det nog bli besvikna.
Citera
2024-04-10, 15:52
  #13108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
En kärlekssaga i 2 akter mellan Papa Nihl & Sister Imperiator & Kardinalens uppgång & fall.
varvat med konserterna som spelades in tror jag att det kommer bli.
Även om fansen har väntat på en live DVD så kommer det nog bli besvikna.

Jag är besviken redan nu, för jag mailade Filmstadens kundtjänst som meddelade att "I dagsläget är konsertfilmen inte inplanerad att visas på våra biografer. Det är däremot möjligt att den tas in i ett senare skede."

Märkligt, mtp att Ghost måste vara en av de större svenska musikexporterna på länge?
Citera
2024-04-10, 16:55
  #13109
Medlem
auto-fellatios avatar
En liten anekdot

Var på Kuba tidigare i år och besökte en ort som gud glömt, gick förbi en liten kiosk i ett hål i en vägg utmed trottoaren.

Vad hör mitt vänstra öra? Jo i den lilla stereon spelas Ghost, blev så till mig att jag glömt vilken låt det var. Så t.o.m dit har de hittat fram.
Citera
2024-04-11, 08:35
  #13110
Medlem
Rebali179s avatar
Grattis på 11 årsdagen Infestissumam
En skiva som växer
Citera
2024-04-27, 00:22
  #13111
Medlem
shitlists avatar
Skulle vilja höra en cover på Dancin’ in the ruins med böc mest för att det låter redan som Ghost, hah.
Citera
2024-04-27, 22:56
  #13112
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Skulle vilja höra en cover på Dancin’ in the ruins med böc mest för att det låter redan som Ghost, hah.

Undrar vilka covers Ghost skulle kunna göra ifall det skulle släppa en hel Coverskiva istället för
Cover - EP som släpps lite då & då.
Citera
2024-04-30, 22:29
  #13113
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Undrar vilka covers Ghost skulle kunna göra ifall det skulle släppa en hel Coverskiva istället för
Cover - EP som släpps lite då & då.
Jo, det vore intressant. Lite Böc hade passat som handen i handsken.
Citera
2024-05-01, 15:10
  #13114
Medlem
Rebali179s avatar
Enligt rock blogg

💥 Breaking News 💥

Ghost avslöjar premiären för sin första biofilm "Rite Here Rite Now".

Children of the World!

Finally, our debut feature film ”RITE HERE RITE NOW” will be haunting cinemas all over the globe, on June 20 & 22 only.

So, pre-sales go live on May 9 and if you want to see it in a movie theatre, act fast.

Sign up for more information at https://www.ritehereritenow.com/

We look forward to seeing you all within not too long.

/A Nameless Ghoul

Se teaser: https://youtu.be/JCUxv29tJ8A?si=IHYUM5g-FQfGX9m2
Citera
2024-05-01, 20:02
  #13115
Medlem
Rebali179s avatar
Den 20e och 22e juni går filmen upp globalt medan i Sverige visas filmen på biografer den 20e och 23e juni (på grund av midsommar). Den unika långfilmen kastar in oss i Ghosts innersta värld och kombinerar aldrig tidigare sett konsertmaterial från 2023 med en berättande historia som tar trådar från Ghosts långvariga webbserie. Filmen är regisserad av Alex Ross Perry och Tobias Forge och bland producenterna finns Jonas Åkerlund

I samband med filmen släpps även ett livesoundtrack från den avslutande spelningen
på Re-Imperaturnén från Kia Forum i Los Angeles 2023.



Postern ser ut så här https://i0.wp.com/themaloikrockblog....g?w=1728&ssl=1
Citera
2024-05-07, 18:57
  #13116
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Den 20e och 22e juni går filmen upp globalt medan i Sverige visas filmen på biografer den 20e och 23e juni (på grund av midsommar). Den unika långfilmen kastar in oss i Ghosts innersta värld och kombinerar aldrig tidigare sett konsertmaterial från 2023 med en berättande historia som tar trådar från Ghosts långvariga webbserie. Filmen är regisserad av Alex Ross Perry och Tobias Forge och bland producenterna finns Jonas Åkerlund

I samband med filmen släpps även ett livesoundtrack från den avslutande spelningen
på Re-Imperaturnén från Kia Forum i Los Angeles 2023.



Postern ser ut så här https://i0.wp.com/themaloikrockblog....g?w=1728&ssl=1

Biljetter till salu nu på SF:s hemsida!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback