• 1
  • 2
2004-06-19, 23:10
Medlem
mi:nes avatar
tror det är en hel del dominans med i bilden, men även tabu. eftersom det kan ses som onaturligt, men faktum kvarstår:
båda män och kvinnor har erogena punkter där, och båda har tillräckligt starka punkter för att kunna uppnå orgasm.

personligen har jag en anal-fetish, men förstår folk som inte har det.
Citera
2004-06-20, 01:59
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Det enda som är bra med analknull är att man får en bättre vy av fittan!
Håller med dig (trådskaparen) annars.
Citera
2004-06-20, 02:01
Medlem
Slaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Gnisten - i din novell från tråden Oskuld - nyss fyllda 13 så fantiserar du om att sätta på en drogad 13-årig flicka i röven... Ändå tycker du alltså inte att det är upphetsande? Är inte det lite inkonsekvent?

hohoho
kom ihåg barn, på FB är alla handlingar offentliga.
Citera
2004-06-20, 16:12
Medlem
derangeds avatar
Analsex är trevligt både på film och IRL.

Men gillar man de inte så är det lätt och undvika.
Citera
2004-06-21, 00:13
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logistik
Analsex är ju en av höjdpunkterna i filmen.

Precis därför man laddar ner filmer med bara sånt! Fina verk av Jules Jordan t.ex.

Jag ser det inte som nåt förnedrande, det som lockar är att det är trångt tajt och lite förbjudet...

Och att sätta på en kille? Nej tack av samma anledning som pinata så bra beskrev det...
Citera
2004-06-21, 00:20
Medlem
Mysonoxens avatar
Då jag utövat idrott med många av mina vänner med tillhörande öl i bastun efteråt kan jag försiktigt påpeka att de som är mest inne på analsex är de med klenast utrustning. Kamelen kommer ju som bekant inte in genom nålsögat
Citera
2004-06-21, 00:30
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Då jag utövat idrott med många av mina vänner med tillhörande öl i bastun efteråt kan jag försiktigt påpeka att de som är mest inne på analsex är de med klenast utrustning. Kamelen kommer ju som bekant inte in genom nålsögat

Kanske därför jag inte lyckats trots timmar av teori och ett par praktiska försök med ex-flickvän..? :P
Citera
2004-06-21, 00:45
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Kanske därför jag inte lyckats trots timmar av teori och ett par praktiska försök med ex-flickvän..? :P

Det kan nog ligga en hel del i det ja
Citera
2004-06-21, 03:34
Medlem
Siddhartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnisten
F´låt 99%

/G

HaHa!
10 - 0 till dig
Citera
2004-06-21, 19:42
Medlem
Om man får tag i en tjej som gillar analsex, så är det helt otroligt. Har man inte gjort det med en tjej som verkligen gillar det, så förstå jag att man är emot det. Ingen höjdare att göra det om hon gör det bara för att "ställa upp". Men att köra analt när en tjej får orgasm är GRYMT!
Vad beträffar film så får det vara girl-on-girl eller ingenting alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in