Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-16, 16:03
Medlem
.ermins avatar
Ger gel lika bra effekt som injektion?
Vissa skriver att de är sämre, medans vissa påstår att de funkar lika bra. Vad upplever ni?
Citera
2024-12-16, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .ermin
Ger gel lika bra effekt som injektion?
Vissa skriver att de är sämre, medans vissa påstår att de funkar lika bra. Vad upplever ni?

Har gått på trt med gel i ca 4-5 veckor nu. Det är inte samma, men fick behålla mina gains. Med injektion fick jag mer vätska i musklerna vilket gav mer tryck och styrka.

Körde 250mg testo cyp.

Nu kör jag gel 60mg per dag MEN kroppen absorberar inte allt.
Citera
2024-12-18, 00:39
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Har gått på trt med gel i ca 4-5 veckor nu. Det är inte samma, men fick behålla mina gains. Med injektion fick jag mer vätska i musklerna vilket gav mer tryck och styrka.

Körde 250mg testo cyp.

Nu kör jag gel 60mg per dag MEN kroppen absorberar inte allt.

Doserar du så kroppen tar upp lika mycket så är det ingen skillnad. Men det blir ett jävla smetande.
Citera
2024-12-18, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Doserar du så kroppen tar upp lika mycket så är det ingen skillnad. Men det blir ett jävla smetande.

Det är det som är skumt, för jag tog ett privat test med 6 pump som visade 120 och tänkte att det inte kan stämma...Tog sedan test via vården och tog bara 1 pump som visade 30+. Därav kanske provet innan visade korrekt ändå?

Har aldrig haft så högt som 120 förut när jag själv medicinerade men jag fick mer "tryck" då. Hade mer vätska i musklerna osv. Har inte ändrat kost osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in