Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-10-23, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DTMartin
är medellängden bara 12-13cm ???
Han talade om sin omkrets, tänk med något annat än dina 18.5 cm så löser det sig nog.

Det finns dessutom en tråd om det: https://www.flashback.org/t1017321
Senast redigerad av aliquis 2010-10-23 kl. 18:11.
Citera
2010-10-24, 10:53
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azur666
hmpf! du påstår att det inte funkar, men du har "ingen fakta bakom uttalandet" vad i hela fridens namn ska det betyda?

jag har som sagt använt extender i två veckor nu och jag SER RESULTAT, jag är faktiskt riktigt peppad! mitt mål är att öka längden med 2cm och omkretsen med 1cm på ett år,,, jag är ganska säker på att jag kommer lyckas,...

"jobbar i branschen" pfft!

Haha, mitt påstående är grundat i gissningar om det inte finns någon fakta bakom det givetvis? Jag tror personligen att placebo är den största verkande faktorn här. Och anledningen till att jag tror bathmate är den bästa OM det nu skulle finnas någon fysisk effekt så är det för att jag dels hört att den är bra och för att det är lite annorlunda teknik på dom.

Varför måste man alltid förklara sina uttalanden? Säger det sig inte självt vad jag menar? Förövrigt tycker jag du ska lägga ner det där. Det tar mer tid än det är värt. Hellre tar jag en 12 cm än en 19 om pumpar den varje dag.

Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Det är ju svårt att se hur det kan finnas några starka kort när det inte fungerar? . Borde inte allt vara lika dåligt isf?

Fanns en del nöjda användare av Bathmate på Lovehoney. Men iaf någon påpekade att det ju gick över fort så att säga. Huruvida det fungerar permanent har jag inte förstått.

Vatten verkar ju lite sådär, kul om det kyls ner exempelvis?Skippa den en månad och återkom med huruvida dina resultat sitter kvar ...

Se ovan nämnda förklaring.

Så vitt jag vet, så finns ingen bevisad kronisk effekt. Det skulle förvåna mig rätt bra om man kunde utöka en lem förevigt. Kroppen återställs ju faktiskt nästan alltid ihop sig till ursprung.

Och som jag sa ovan. Hellre knullar jag en liten kille än en som i 25 år ska stå och pumpa sin balle varje dag.
Citera
2010-10-25, 05:38
Medlem
Druffsens avatar
Jag som hade tänkt få dra mig en liten jävel här inatt så har du inte lagt upp några bilder än, återkommer imorgon kväll, fokti och vöt.
Citera
2010-10-25, 19:08
Medlem
Mycket besviken att inga bilder eller resultat har visat?
Citera
2011-01-17, 23:26
Medlem
hejsantests avatar
Vad hände med resultatet?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto