2014-05-09, 07:57
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Vad är det här Chrome notifications och hur får man bort det?

Tänker du på detta? -> http://lifehacker.com/how-to-disable...ons-1560822569
Citera
2014-05-09, 11:36
Medlem
Någon som vet hur man ska göra för att texten i sökrutan redan ska vara markerad när man öppnar en ny tab (Ctrl + T) så att man snabbt kan skriva in webbsidan man vill gå till? Jag hade det så förut, men jag har väl råkat trycka/klicka på nåt så nu måste jag hela tiden markera skiten själv vilket gör mitt liv liiiiite svårare
Citera
2014-05-14, 10:33
Bannlyst
Kan jag på något sätt spärra så att historiken inte kan raderas?
Citera
2014-05-14, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Kan jag på något sätt spärra så att historiken inte kan raderas?

Det verkar tyvärr inte gå enligt första söksidan på google, är de för din skull att någon tar bort historyn och du vill ha kvar den. Eller är det någon som tar bort den och du vill se vad det är?

Det finns småvägar runt det senaste problemet. Finns tydligen ett program som heter Google History extension och skickar all historia till ett konto som du kan kolla genom. Ingen aning om det llöser ditt problem, men det är det närmaste jag kommer att hitta en lösning efter 5 minuter.
Citera
2014-05-14, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bruno.K
Det verkar tyvärr inte gå enligt första söksidan på google, är de för din skull att någon tar bort historyn och du vill ha kvar den. Eller är det någon som tar bort den och du vill se vad det är?

Det finns småvägar runt det senaste problemet. Finns tydligen ett program som heter Google History extension och skickar all historia till ett konto som du kan kolla genom. Ingen aning om det llöser ditt problem, men det är det närmaste jag kommer att hitta en lösning efter 5 minuter.

Ungjävlarna raderar historiken titt son tätt och jag glömmer alltid att spara vissa sidor..
Ska kolla in det, tack!
Citera
2014-05-15, 08:48
Bannlyst
Citat:

Jag hittar inte den du menar..
Citera
2014-05-16, 03:07
Medlem
swimmingpools avatar
Kan man välja bort att en remsa dyker upp ut med nedre kanten vare gång man sparar något på skrivbordet?
Citera
2014-05-16, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firmabilen
Jag hittar inte den du menar..

Hmm har inte provat själv utan sökte bara på internet. Men der finns en extension som heter Better history och i den ska man tydligen kunna få historien skickad till sig på olika konton tex google.

https://chrome.google.com/webstore/d...idpjlmodcebijb
Citera
2014-05-16, 08:43
Bannlyst
Citat:
Hmm har inte provat själv utan sökte bara på internet. Men der finns en extension som heter Better history och i den ska man tydligen kunna få historien skickad till sig på olika konton tex google.

https://chrome.google.com/webstore/d...idpjlmodcebijb

Tack min gode herre!
Citera
2014-05-17, 17:12
Medlem
Umars avatar
När jag försöker skriva en text var som helst, typ när jag skriver detta på flashback så händer det att strecket bara försvinner för gott, och jag blir tvungen att trycka manuellt på skrivfältet för att få tillbaka den. Sjukt störande. Har inte detta problem när jag använder explorer så det måste vara något med webbläsaren.
Citera
2014-05-19, 11:15
Medlem
Narvs avatar
Hej! Skulle gärna vilja veta hur man fixar så att bokmärken "Syncar". Min laptop och stationära har slutat dela bokmärken. Hur fixar jag detta utan att återställa allt?

(Kanske OT med google konton, med det har med chrome att göra)
Citera
2014-05-25, 19:50
Medlem
rehyptols avatar
Varför finns viss historik kvar även fast jag raderat den? Jävligt irriterande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in