Citat:
Ursprungligen postat av
vasadueller
Var försiktig med vad du önskar dig. Man får aldrig något för inget.
En mer öppen, kommunikativ och känslosam man kanske verkar mer spännande i teorin. Han kanske skulle ge dig mer stimulans, men sannolikt även mer drama. Det skulle bli mer positivt, men samtidigt mer negativt ”på köpet”.
Är det verkligen vad du önskar dig? Skulle du kunna hantera det? Klarar du av att ta det onda med det goda?
Tråden är 8 år gammal, men tack för dina inputs. Gjorde slut 2013, och hade några turer med en superskum mytoman, för att sedan träffa en kriminell, för att sedan träffa en kille med Borderline. Det var ett par tuffa år med extrem otur, haha! Sen, som jag skrev här ovan, träffade jag mannen i mitt liv. Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna honom, han är helt underbar och vi är precis lika kära (om inte mer) som när vi träffades för 4 år sedan. Vårt förhållande är jämställt, vi pratar, vi skrattar, vi hittar på saker tillsammans, och han är världens underbaraste pappa till våran dotter. Kunde inte önska mig något annat. Så glad att jag lämnade honom som tråden handlade om.