2011-11-06, 02:50
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balling
Nu börjar sommarn lida mot sitt slut - hur går det?

Citat:
Ursprungligen postat av .adept
Kollat igenom en stor del av din första journal samt denna, hade varit grymt om du kom igång snart igen.

Jag ångade på med träningen som jag brukar göra men insåg att det fanns annat här i livet än att träna/äta/sova/träna/äta/sova osv. Jag tränade ändå 5d/v för att inte tappa så mycket. Började jobba på ett fysisk krävande jobb som gjorde att kroppen slukade energi som aldrig förr och vips så var man nere på 91-92kg (ifrån runt 100kg) men har styrt upp kosten nu och är uppe på 93-94kg.

Det jag känner att jag tappat mest utav är ben/rygg, troligtvis för att det var där det mesta av fettet satt.

Nu är det bara att trycka i sig kvargen igen och bygga på.
Senast redigerad av BePositive 2011-11-06 kl. 02:58.
Citera
2011-11-06, 03:43
Medlem
Pankreatits avatar
Hur går det med bloggen? Lagt ner det projektet eller ligger den i dvala? Såg du hade tagit bort länken från signaturen...
Du har inga bilder att visa oss klena stackare
Citera
2011-11-06, 03:55
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Hur går det med bloggen? Lagt ner det projektet eller ligger den i dvala? Såg du hade tagit bort länken från signaturen...
Du har inga bilder att visa oss klena stackare

Den och journalen ligger i dvala.

Nej jag har inga nya bilder att visa, inget att se än så länge
Citera
2011-11-06, 05:10
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Den och journalen ligger i dvala.

Nej jag har inga nya bilder att visa, inget att se än så länge
Synd, gillade din blogg, en snygg och intresannt blogg.

Snåljåp. Tror det finns en hel del att se
Citera
2012-03-04, 20:28
Medlem
BePositives avatar
En liten update: Träningen har gått på underhållsträning det senaste året, har jobbat och flyttat och träningen har inte varit prio ett. Har gått upp och ner beroende på vad jag har gjort på jobbet, dagsvikten ligger precis på 100kg men med en aningen mindre muskler och högre bf%. Kanske börjar jag att föra journalen igen för att hålla koll på framstegen.

Planerna om att tävla i sommar är lagt på is tills jag känner mig redo, ska flytta igen i sommar och sedan har jag planerat att gå in 110% med kroppsbyggningen. Och för er som undrar så slutade jag som moderator pga tidsbrist.
Citera
2012-03-04, 22:09
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
En liten update: Träningen har gått på underhållsträning det senaste året, har jobbat och flyttat och träningen har inte varit prio ett. Har gått upp och ner beroende på vad jag har gjort på jobbet, dagsvikten ligger precis på 100kg men med en aningen mindre muskler och högre bf%. Kanske börjar jag att föra journalen igen för att hålla koll på framstegen.

Planerna om att tävla i sommar är lagt på is tills jag känner mig redo, ska flytta igen i sommar och sedan har jag planerat att gå in 110% med kroppsbyggningen. Och för er som undrar så slutade jag som moderator pga tidsbrist.
Kul om du börjar föra journal igen.
Skulle bli intressant till hösten också om du kör på 110, men då får du fan inte snåla med bilderna

Synd! Bra moderatorer är viktiga här.

Mosa på nu!
Citera
2012-03-04, 22:15
Medlem
kaspens avatar
Jag skulle garna lasa lite fler updates om du har tid, men jag forstar att det inte ar latt att hinna.
Citera
2012-11-22, 18:46
Medlem
BePositives avatar
Då var det dags igen, fått ordning på allt utanför gymmet nu. Kan börja satsa igen på träningen. Har inte tillgång till våg än men 100 ligger den nog på, två månader sedan var den 105-107,5.

Har tränat under "vilan" 5ggr i veckan eller liknande och inte brytt mig ett skit om maten. Men nu är det ändring på det.

Börjar förmodligen en ny journal för att få en nystart inom kort
Citera
2012-11-22, 20:13
Medlem
ballings avatar
Äntligen.
Citera
2012-11-22, 21:19
Medlem
HeyBePositives avatar
Citat:
Då var det dags igen, fått ordning på allt utanför gymmet nu. Kan börja satsa igen på träningen. Har inte tillgång till våg än men 100 ligger den nog på, två månader sedan var den 105-107,5.

Har tränat under "vilan" 5ggr i veckan eller liknande och inte brytt mig ett skit om maten. Men nu är det ändring på det.

Börjar förmodligen en ny journal för att få en nystart inom kort

Träna och BePositive
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in