Jag anar att du vill kunna förlåta händelsen och visst har du din fulla rätt att göra det. Däremot kan skadan vara så pass stor att du inte har någon möjlighet att göra det, hur gärna du än vill så kan det vara ett dött lopp och se därför till att inte lura in dig i en jobbig situation. Försök, se var det leder och sätt stopp om du märker att du inte orkar. Ljug inte för dig själv så att säga.
Min spontana reaktion säger att om man dricker så mycket så man inte kommer ihåg vad man gjort dagen efter så har man ganska stora problem med alkoholen. Hon är med andra ord en ansvarslös person som säkert kommer att göra bort sig mer längre fram.
Hon drack såpass mycket att hon inte minns vad hon gjorde och kunde inte kontrollera sig och fick senare reda på vad hon gjort, detta säger hon till dig i hopp om att ni ska kunna lita på varandra och förlåta.
Den stora frågan är ju vart fan du var när hon va såpass packad att hon knappt kan stå på benen?
Citat:
Ursprungligen postat av denstoralampan
Min spontana reaktion säger att om man dricker så mycket så man inte kommer ihåg vad man gjort dagen efter så har man ganska stora problem med alkoholen. Hon är med andra ord en ansvarslös person som säkert kommer att göra bort sig mer längre fram.
Jag har inga direkt stora problem med alkoholen, jag kommer nästan ihåg allt jag gjort kvällen innan med några minnesluckor bara, men i stora drag kommer jag ihåg de mesta, senast och faktiskt enda gången jag blev såpass packad att jag inte minns någonting var väl för 2 veckor sedan, så att säga att "Minns du inget har du problem med alkohol", det är väldigt mycket som avgör hur full du blir med, vanligtvis kanske du dricker 10 öl innan du är full och har några minnesluckor, två dagar senare har du bara sovit 2 timmar och ätit väldigt lite, då blir du garanterat fullare på dessa 10 öl än innan.
Så snälla säg inte att man har alkohol problem bara för att man inte minns något kvällen innan.
Senast redigerad av Robs 2010-11-02 kl. 12:31.
Jag anar att du vill kunna förlåta händelsen och visst har du din fulla rätt att göra det. Däremot kan skadan vara så pass stor att du inte har någon möjlighet att göra det, hur gärna du än vill så kan det vara ett dött lopp och se därför till att inte lura in dig i en jobbig situation. Försök, se var det leder och sätt stopp om du märker att du inte orkar. Ljug inte för dig själv så att säga.
Det låter väldigt vettigt det du säger.
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Hon drack såpass mycket att hon inte minns vad hon gjorde och kunde inte kontrollera sig och fick senare reda på vad hon gjort, detta säger hon till dig i hopp om att ni ska kunna lita på varandra och förlåta.
Den stora frågan är ju vart fan du var när hon va såpass packad att hon knappt kan stå på benen?
Ja hon var ärlig, och sa det på engång, de är därför ja tvekar vad som ska hända.
Och bara för man är tillsammans måste man inte vara på varandra, hon skulle bara på fest hon sin tjejkompis, inte trodde ja att hon skulle supa sig helt redlös
Ja är en kille på 19år har vart tillsammans med min tjej i 3år nu.
Vi älskar varandra väldigt mycket bägge två, tror jag iaf.
Min flickvän va på fest och drack för mycket, och hon börjar ta på en annan kille på intima ställen.
Dagen efter fick hon reda på de här av sina kompisar, sen berätta hon det för mig.
Ja blev chokad och besviken och grymt ledsen, ni hörde de killar kan oxå gråta.
Vet inte vad ja ska ta mig till, ja älskar henne så mycket 3 år är en lång tid, jag vet att man gör misstag men de känns rätt tungt just nu.
vad tycker ni? har ni hamnat i nåt liknade och vad blev konsekvenserna av det valet du gjorde?
Kom på min flickvän när hon var med en annan kille och "kollade film". Ringde killen hon var med och bad om att få prata med min flickvän. Då sa hon att de bara var vänner och inte hade gjort något. Jag frågade om hon kunde ge över luren till killen. Hon gav över luren till killen. Har ni gjort något, frågade jag. Nej, sa han...
Då ägde jag honom och henne:
Om jag säger att <mitt ex namn> sa vad ni gjorde, då vet du att jag vet att du ljuger och det ger mig 100% rättigheter till att spöa skiten ur dig va?
Han: OKEJ OKEJ VI HAR GJORT NÅGOT så fick jag reda på det.
Denna gången hade de aldrig strulat, bara kollat film enligt min flickvän. Hon hade också lovat på allt i hela världen att hon aldrig hade kunnat göra så mot mig. När jag sa till henne att jag visste vad hon hade gjort så kände hon skit mycket skuld. Jag tog upp att hon var en hora och att hon aldrig förtjänar en kille som mig. Lite senare på kvällen tryckte jag ur hennes otrogna tjejpolare information (körde berättar för din kille vad du har gjort om du inte svarar ärligt).
Hon hade varit otrogen efter en fest då hon och hennes kompis sov hemma hos 2 andra. Detta hände en månad innan och då ringde jag upp och frågade henne om det var sant. Hon förnekade att de inte hade sovit hos honom den kvällen, sen sa hon att hon hade sovit där men inte bredvid honom, sen sa hon att de sov bredvid varandra men de gjorde inget, sen kom det... Efter 2 timmars övertalande om att jag visste vad hon hade gjort så erkände hon.
Hon lovade mig att vi aldrig skulle ljuga för varandra och att vi endast var varandras...
Jävla hora.
TC: Alla tjejer blir sånna när de "festar". Snarare söker kuk i smyg... (hennes tjejpolare var, (som jag skrev) också det)
Senast redigerad av Chuckans 2010-11-02 kl. 15:39.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!