Citat:
Ursprungligen postat av carebear
Svårt val?!
Har du varit ihop med en sektledare förut eller?
Haha! Nej men exet tyckte jag var för omogen, borde växa upp och ta mer ansvar, vilket jag i sig har gjort under dessa veckor som gått.
Den nya har ju inte sett mitt gamla jag och vet därför inte om, dock har jag talat om för henne att exet ville att jag skulle ändra på mig, vilket jag även gjort.
Det skiljer sig ändå 7 år mellan mig och exet, hon är 30+ och så. Så vi är väl antagligen på olika nivåer i livet men det hindrade ju inte oss från att vara tillsammans i nästan 4 år.
Den nya tjejen har dock bett mig flera gånger att inte vara så rädd för att ha egen åsikt om saker och ting, och säga vad jag känner och tycker om saker, att jag ska vara den jag är, inte ändra mig t ex genom att springa på gym och biffa upp mig bara för att jag fått för mig att det är så man fixar fina tjejer.
Denna tjej är jätte fin i mina ögon, och hon valde att prata med mig, jag är inte tränar, ser inte vältränad ut, jag är kort (173 cm) ändå vill hon att jag bara ska vara mig själv, och stolt över det.
Så ja! Jag borde välja henne om chansen kommer, är rädd bara för att ta steget, men jag får träna in det, att jag måste våga.