• 8
  • 9
2010-11-02, 00:41
Medlem
Methones avatar
Grattis! Du har blivit utsedd till månadens sämsta troll! Din tråd får betyg 2 av 10 möjliga flashback-katter!

Om jag hade hamnat i samma situation hade jag frågat tjejen vad fan hon sysslar med, antingen under eller efter ritualen.
Citera
2010-11-02, 19:48
Bannlyst
Troll eller inte, men jag kan verkligen sätta mig in i situationen. Vaknade dagen efter till att en brud jag dejtade satt och titta på söndagsmässan på TV. Jag skrattade lite inombords just då. Då tänkte jag ändå, ähh, situationen är sjukt skum men hon lät mig knulla henne kvällen före och hon var het somfan.

2 veckor senare, då jag inte fått till det något mer, frågar jag henne varför.. Hon berättar att hon vill vänta tills vi är något speciellt och inte kunde förklara kvällen 2 veckor tidigare..

Sen blev allt klart för mig. Alla maria-statyer jag inte tänkt på som fanns utspridda i lägenheten.. Den där söndagsmässan.. Att hon berättat om att hon förut gått till kyrkan flera ggr i veckan.. Speciell-skiten.. Blev inte mycket mer efter det, fick panik..
Citera
2010-11-03, 16:27
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertrevlig
Troll eller inte, men jag kan verkligen sätta mig in i situationen. Vaknade dagen efter till att en brud jag dejtade satt och titta på söndagsmässan på TV. Jag skrattade lite inombords just då. Då tänkte jag ändå, ähh, situationen är sjukt skum men hon lät mig knulla henne kvällen före och hon var het somfan.

2 veckor senare, då jag inte fått till det något mer, frågar jag henne varför.. Hon berättar att hon vill vänta tills vi är något speciellt och inte kunde förklara kvällen 2 veckor tidigare..

Sen blev allt klart för mig. Alla maria-statyer jag inte tänkt på som fanns utspridda i lägenheten.. Den där söndagsmässan.. Att hon berättat om att hon förut gått till kyrkan flera ggr i veckan.. Speciell-skiten.. Blev inte mycket mer efter det, fick panik..

Hehe det här är ganska så intressant, hur det ser ut i Sverige och i övriga världen. Många, eller ja en del, verkar ju få panik om någon är religiös. Medan i USA så har man sett en hel del som frågar om man tillhör den katolska kyrkan och sen blir de flyförbannade om man inte är det. Älskar Sverige.
Citera
2010-11-03, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewertz
Jag visste inte vad jag skulle göra men jag knullade med hon igen

/mvh din omtumlade Ewertz

Ta mig fan den bästa meningen jag läst på flashback!

Så hon är muslim..god tur min vän
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in