Kan lämna ett litet spår om min syn på ämnet.
Jag har en flickvän som jag själv inte vill är med när jag går ut med mina kompisar och så, visst, hon känner alla och har träffat dem väldigt mycket men när det gäller utgång så vill jag inte ha med henne.
Anledningen till detta är att man mest blir osams på något sätt med alkohol i kroppen och svartsjukan tittar fram (hon är den enda som är svartsjuk i förhållandet så hoppar gärna att det dyker upp dispyter i form av bråk, svartsjuka et.c.)
Detta tycker hon är jättekonstigt av mig att jag inte tar med henne, har gjort det några gånger men då dyker dessa situationer uppsom jag nyss beskrev så det går sällan inte, samt att man inte kan släppa loss på samma sätt när flickvännen är med. (Nej jag är aldrig otrogen, har bara en speciell humor när jag är ute, jag och mina vänner ihop. Det är en killgrej, svårt att förklara.)
Men iallafall till din sits, om du vill umgås med henne och visa att d bryr dig, var med henne och hennes vänner, tjejer har en tendens att vilja det har jag märkt :P
Om det inte stör dig då eller liknande, prata med henne om hur hon känner, var öppen och lägg fram korten på bordet, säg som det är att du kanske varit jävligt dum och trott att du skulle vara lite ivägen och rott att hon velat vara själv med sina vänner ibland, och klargör för henne att du mer än gärna följer med henne dit, som det ska vara