2010-11-02, 11:34
Medlem
Psychoramas avatar
Hall, undrar hur det ligger till med lagstiftingen kring "partypillz" framfr allt Vet att de slde dessa i vanliga spritbutiker som ett lagligt alternativ till ecstasy osv. Sedan undrar jag hur det ligger till med tex mdma, kokain och benzos p gatan? Alla erfarenheter uppskattas!
Citera
2010-11-02, 11:36
Medlem
Defunctuss avatar
Det dom sljer i Nya Zealand r Kawa. Sljs p piller form men suger.

Utifall du ker dit s sl dig ner p en Kawa bar p kvllstid och lr knna befolkningen en polare r uppvuxen dr och har hrt en hel del fina historier dock aldrig varit sjlv.
Citera
2010-11-02, 15:49
Medlem
MicrograMs avatar
Tror bredden p partypills har smalnat av p senaste ren, det var mer populrt p 90 -och brjan p 00-talet och sldes i speciella affrer eller, som sagts, spritaffrer.

"The Grin" som Fredrik & Filip provade i Grattis Vrlden sgs fungera om man r knslig fr placebo. Mer n s br ni inte frvnta er.
Citera
2010-11-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Tror bredden p partypills har smalnat av p senaste ren, det var mer populrt p 90 -och brjan p 00-talet och sldes i speciella affrer eller, som sagts, spritaffrer.

"The Grin" som Fredrik & Filip provade i Grattis Vrlden sgs fungera om man r knslig fr placebo. Mer n s br ni inte frvnta er.

Efter att BZP (aktiva mnet i party pillsen) blev olagligt suger dom rent ut sagt, ja. Det gr dremot att kpa diverse Spice (riktiga spice) i tobacco stores. Det sljs dock fortfarande "Rush" vilket r en burk med gas i som man sniffar och blir snkt p, kostar inte speciellt mycket och kan vara roligt att prova p. Frvnta dig inte mer n att bli lite snurrig av det i ung. 5min tills du fr fylla p igen dock.

Om BZP p Wikipedia, det var fortfarande lagligt nr Filip och Fredrik provade p det s placebo tror jag knappast att det var.
"Its sale is banned in a few countries, including Australia, New Zealand, the United States, the Republic of Ireland, the United Kingdom, Romania and other parts of Europe"

MDMA och Kola kan du troligtvis inte ens f tag p, om du lyckas kommer du f betala bra mycket mer n i Sverige. Dremot florerar det en hel del "P" vilket r metaamfetamin/ amfetamin, vilket sljs av de mnga gngen som finns.

Rka kan du hur enkelt som helst f tag p och r allmnt accepterat,hrde ngot om att de har legaliserat det men inte sker. Dremot finns det knappt ngot hasch fr folk fredrar grnt helt enkelt.
Citera
2010-11-15, 22:25
Medlem
Psychoramas avatar
Ngon som vart p nz nyligen och vet ngot om de sljer bzp liknande "partypillz" i spritaffrerna n?
Citera
2010-11-15, 22:49
Medlem
THE-OJAs avatar
Vad jag vet s r allting dr svinigt dyrt
Citera
2010-11-15, 23:35
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Vad jag vet s r allting dr svinigt dyrt
Nja, det ska va typ liknande priser p livsmedel osv som hr i sverige. Ngon billigare alkoholskatt i alla fall, men just frgan om det sljs partypills sdr i spritaffrerna vill jag nda ha svar p
Citera
2010-11-16, 19:01
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Nja, det ska va typ liknande priser p livsmedel osv som hr i sverige. Ngon billigare alkoholskatt i alla fall, men just frgan om det sljs partypills sdr i spritaffrerna vill jag nda ha svar p
Menade mer att drogerna r svindyra dr. Partypillsen ska vl vara lagliga fortfarande, r vl BZP + TFMPP i nn fin blandning. Kolla google annars, google vet allt.
Citera
2010-11-16, 20:00
Medlem
Citat:

Party pills sljs i "Discount Tobacco stores" lagligt, dock innehller de inga BZP lngre eftersom det r olagligt men dom har bytt ut det emot ngon annat. Finns bla. hummer, diablo, spice, spice diamond som alla slts hos Spice nordic tidigare. Rush r dremot en hjdare, en burk med en gas i som man sniffar och blir "snkt" p i ungefr 15minuter, allts tmligen harmlst.

Dyra vet jag inte, 20 dollar= 100kr fr ett fyrpack diablo/ hummer. Kom aldrig till skott med att testa dessa d jag har en frkrlek fr spice, i synnerhet diamond d. Spice gold kostade 20 dollar och diamond 25 dollar fr 1g.

Skulle nog inte rekommendera dig att frska styra P vilket r slang fr amfetamin/ metaamfetamin eftersom det nstan uteslutande r gngen som har hand om den handeln och de r inte speciellt snlla emot utomstende.

Edit, Mrkte nu att jag upprepade mig sjlv ganska rejlt men ngra saker som jag skrev nu var nya s det fr duga. Hller iallafall kvar det att du borde styra rka eller spice diamond d det finns i ofantliga mngder, var och varannan person (mest maoris) rker.
Senast redigerad av Kirenstilen 2010-11-16 kl. 20:02.
Citera
2017-08-24, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ngon som vart p nz nyligen och vet ngot om de sljer bzp liknande "partypillz" i spritaffrerna n?

Bumpar den hr.
Citera
2021-12-26, 19:05
Medlem
Jag vet inte hur det ligger till, men det verkar som crack r tilltet i Nya Zeeland, hr rker premirministern p.
I Australien tror jag kokain r tilltet, hr drar premirministern en lina, sniff p dig.
https://www.bitchute.com/video/yq5NQGACo0DW/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in