• 2
  • 3
2010-11-03, 00:27
Medlem
pewpewlazergunzs avatar
Har du "coola" tribal tatueringar, då min vän, är du White trash
Citera
2010-11-03, 00:28
Medlem
wt eller bara en "gamm-pöjk" du kommer att leva singel. helst med mamma om du får välja själv... du är bortom all räddning...sorry...
Citera
2010-11-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ADiUM
Jag är 30 år gammal. Bor i en förort till Stockholm. Min ena syster är kommunist och min andra lallar runt på Konstfack. Båda har blivit gravida med one night stands och jag tror att den ena är antagligen bi-sexuell eller homo. Jag har aldrig varit kär när jag varit i ett förhållande och jag är fortfarande oskuld. Flera av mina flickvänner har velat ta självmord och jag har nekat flera "ta mig här och nu". Jag har slagit flera av mina partners och jag har själv blivit slagen. Dom har ändå älskat mig och jag har älskat dom. Mina partners morsor har ofta flippat ur och alla mina förhållanden har tagit slut pga otrohet. Mina tjejer har aldrig haft någon sexlust och jag tänder oftast på deras mödrar pga eventuell porrskada och "milf-syndrom".

Vad ska jag ta mig till Flashback?

Fan ett av de intressantare inslagen jag sett utav schizofreni.
Citera
2010-11-03, 01:11
Medlem
Gunjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Localsex
hmm nu fattar jag inte

Förresten så handlar WT om ens utseende, kläder och hobbys. Inte om hur många gånger man har knullat...

What the fuck. WT handlar om brist på pengar. Pengar avspeglar sig på allt annat.
Citera
2010-11-03, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dronken
Du är oskuld, du har haft flera relationer, dina flickvänner har ingen sexlust men dina förhållanden tar slut pga otrohet?!?!

INGET av de du säger går ihop

Samma tanke slog mig. Din historia är mycket märklig! Förmodligen inte sann heller...

Hur kommer det sig att du är oskuld trots flera relationer? Det verkar snarare som att det är du som inte har någon sexdrift och att brudarna därför tröttnar och är "otrogna".
Citera
2010-11-03, 22:13
Medlem
origamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dronken
Du är oskuld, du har haft flera relationer, dina flickvänner har ingen sexlust men dina förhållanden tar slut pga otrohet?!?!

INGET av de du säger går ihop

Han har aldrig varit kär men han älskar sina tjejer han slagit?
Citera
2010-11-04, 12:43
Bannlyst
du ärinte whitetrash, ännu värre du är en förlorare
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem