• 5
  • 6
2010-11-04, 19:24
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balerina
men alltså, nu har de flesta förmodligen fått värsta fula bild av mina vänner. Så hemska är dom inte. hade dom varit det hade jag inte umgåtts med dom från första början. Är väl bara det att jag mognat till lite, eller jag vet inte... känner mig bara mest förvirrad... och har lite halvt ångest över deras handlingar ibland...

känns lite som att det är mig det är fel på? för jag känner såhär? eller...
vet nog inte vart jag har mig själv...

Så du menar att de inte är "så hemska" om de sitter och berättar som sina otrohetshistorier för dig? Om du nu är mer mogen än vad de är så måste du väl ändå ha lite empati för deras pojkvänner och själv inse vilka svin dina väninnor är?
Citera
2010-11-04, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Så du menar att de inte är "så hemska" om de sitter och berättar som sina otrohetshistorier för dig? Om du nu är mer mogen än vad de är så måste du väl ändå ha lite empati för deras pojkvänner och själv inse vilka svin dina väninnor är?

empati det har jag... och de vet om att jag inte gillar sånt... men nu är det faktiskt inte alla mina kompisar som varit otrogna...

aja.. jag vet inte riktigt.. känner mig mest bara svag just nu ... vill hålla mig borta från allt och alla...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in