Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-04, 13:06
  #421
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ash123
Låtit två killar sätta på mig samtidigt. De var vänner och kände varandra bra. Det var olikt något jag någonsin upplevt. Den ena killen tog mig mig i vaginan och den andra i nr 2. Det gjorde ont såklart, jag är runt 160 cm och de är 180-90 cm bägge två. Jag var helt nykter och kommer ihåg allt, typ att jag inte kunde gå bra efteråt. Jag träffade dem i en av killarnas lägenhet. Trodde det skulle vara vanligt ligg med honom. Det var kväll, senhöst och kallt. Kommer ihåg hur min fitta var varm och våt och han började knulla mig direkt i hallen, han drog in sin kuk utan kondom. Sen kom den andra killen och vi fortsatte in till sovrummet. Jag red killen och den andra stoppade sin kuk i min mun och jag sög av honom medan jag var ovanpå andra som knullade mig. Jag kände honom så det var okej. Efteråt försökte vi DP och det blev mycket spott och glidmedel men det var det bästa någonsin. Jag stönade så högt. Olyckligtvis blev det slut kort därefter för jag var så trång och våt. Önskar det varade längre.
På vilket sätt var detta förnedrande för dig? Du skriver ju du tyckte om det?
Citera
2021-05-04, 22:17
  #422
Medlem
Det var väl när jag (killen) pissade en ung liten slyna långt upp i hennes fitta.. hon var inte beredd på det och blev lite motsträvig
Citera
2021-05-04, 23:04
  #423
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Blivit kissad på i duschen.
Men jag gillar förnedrande.
Citera
2021-05-05, 23:21
  #424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
På vilket sätt var detta förnedrande för dig? Du skriver ju du tyckte om det?
Tyckte det var förnedrande då och lite nu också. Men det finns folk som har gjort värre saker.
Citera
2021-05-06, 10:20
  #425
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ash123
Tyckte det var förnedrande då och lite nu också. Men det finns folk som har gjort värre saker.
Det kan ju för all del vara så att förnedringen i sig är upphetsande, det är rätt vanligt.
Citera
2021-08-25, 08:06
  #426
Medlem
BorisBalkans avatar
Vart börjar man.....

Dubbelmackade en brud sen släpade vi in henne i benen till duschen där vi först duschade av henne med iskallt vatten varpå vi pissade på henne... medan hon onanerade sig själv med en champagneflaska.... var droger inblandat
Citera
2021-08-25, 08:56
  #427
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ash123
Låtit två killar sätta på mig samtidigt. De var vänner och kände varandra bra. Det var olikt något jag någonsin upplevt. Den ena killen tog mig mig i vaginan och den andra i nr 2. Det gjorde ont såklart, jag är runt 160 cm och de är 180-90 cm bägge två. Jag var helt nykter och kommer ihåg allt, typ att jag inte kunde gå bra efteråt. Jag träffade dem i en av killarnas lägenhet. Trodde det skulle vara vanligt ligg med honom. Det var kväll, senhöst och kallt. Kommer ihåg hur min fitta var varm och våt och han började knulla mig direkt i hallen, han drog in sin kuk utan kondom. Sen kom den andra killen och vi fortsatte in till sovrummet. Jag red killen och den andra stoppade sin kuk i min mun och jag sög av honom medan jag var ovanpå andra som knullade mig. Jag kände honom så det var okej. Efteråt försökte vi DP och det blev mycket spott och glidmedel men det var det bästa någonsin. Jag stönade så högt. Olyckligtvis blev det slut kort därefter för jag var så trång och våt. Önskar det varade längre.

Var det de här killarna som hade kollat på bögsexfilmer, utan att berätta det för dig?
Citera
2021-08-25, 08:58
  #428
Medlem
Många bögar här inne ser man. Jag har inte gjort något pinsamt överhuvudtaget. I sängen är det jag som bestämmer och då är det tjejen som ska bli påsatt och inte tvärtom.
Citera
2021-08-25, 13:49
  #429
Medlem
Chronophobs avatar
Räknas det egentligen som förnedrande om partnern är med på det och går igång på det?

Nåja, var ihop med en rätt galen brud ett tag, av det slaget "grå anonym kontorsråtta". Jag var väl inte sämre än att jag passade på att testa mig fram lite.

Örfilar och bli kallad hora, slyna osv gick hon igång på. Att bli plötsligt överrumplad och nerkastad på golvet, i sängen eller varsom gillade hon. Kallstart i tvåan gick också hem. Hon tände helt enkelt på att bli förnedrad och jag passade på att utforska ämnet. Dock inget som ger mig själv något, men jag gillar att se en tjej njuta och på det viset ger det mig ändå något tillbaka.

Tjejen ifråga jobbar idag som lärarinna. I de mörkaste vatten...
Citera
2021-08-27, 19:27
  #430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Var det de här killarna som hade kollat på bögsexfilmer, utan att berätta det för dig?
Alla män som tittar på porr lider av någon form av porr-inducerad bisexualitet. Ni erkänner det inte dock, speciellt inte till kvinnor som ni vill dejta eller ligga med, för straighta kvinnor gillar inte bögar
Citera
2021-08-27, 19:58
  #431
Medlem
Ravenwavess avatar
Hittade en kille när jag skulle hem från krogen, följde med han och hans 3 kompisar till en sunkig liten etta.
När vi kom in sa den första killen, det va jag som hittade henne så jag ska börja.
Så han satte på mig medans dom andra tre satt inne på toaletten och drack.
Sen när han va klar kom nästa ut, och så fortsatte det så tills alla hade knullat mig.
Då kom den första ut och körde en vända till.
Kände mig riktigt jävla äcklig, ingen använde kondom och alla kom i mig.
Mådde riktigt jääävla dåligt både på natten och på morgonen va ångesten skyhög vill jag lova. Fy fan.

Nån månad senare träffade jag en av dom tre killarna på krogen igen.
Gick ingen nattbuss hem till mig, så jag följde med han till en av hans kompisar.
Väl där så sa kompisen att vi inte kunde komma upp och sova i lägenheten, vi fick ett jävla liggunderlag och sov nere i gången mellan källarförråden. Blev självklart knullad av den här killen. Kändes också rätt sunkigt.
På morronen kom hans kompis ner och hämtade upp oss till lägenheten och vi la oss alla tre i hans säng.
Känner hur han börjar ta på mig, och sen säger han att vi ska gå upp och fixa frukost.
Går upp till köket och då säger han, nej kom vi ska gå hit.
Går in i hans lillebrors rum och knullar.
Just den delen va inte förnedrande för mig, men antagligen för hans kompis som fick ligga och lyssna på hur hans kompis sätter på tjejen som han hittat :')
Citera
2021-08-27, 21:24
  #432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenwaves
Hittade en kille när jag skulle hem från krogen, följde med han och hans 3 kompisar till en sunkig liten etta.
När vi kom in sa den första killen, det va jag som hittade henne så jag ska börja.
Så han satte på mig medans dom andra tre satt inne på toaletten och drack.
Sen när han va klar kom nästa ut, och så fortsatte det så tills alla hade knullat mig.
Då kom den första ut och körde en vända till.
Kände mig riktigt jävla äcklig, ingen använde kondom och alla kom i mig.
Mådde riktigt jääävla dåligt både på natten och på morgonen va ångesten skyhög vill jag lova. Fy fan.

Nån månad senare träffade jag en av dom tre killarna på krogen igen.
Gick ingen nattbuss hem till mig, så jag följde med han till en av hans kompisar.
Väl där så sa kompisen att vi inte kunde komma upp och sova i lägenheten, vi fick ett jävla liggunderlag och sov nere i gången mellan källarförråden. Blev självklart knullad av den här killen. Kändes också rätt sunkigt.
På morronen kom hans kompis ner och hämtade upp oss till lägenheten och vi la oss alla tre i hans säng.
Känner hur han börjar ta på mig, och sen säger han att vi ska gå upp och fixa frukost.
Går upp till köket och då säger han, nej kom vi ska gå hit.
Går in i hans lillebrors rum och knullar.
Just den delen va inte förnedrande för mig, men antagligen för hans kompis som fick ligga och lyssna på hur hans kompis sätter på tjejen som han hittat :')
blev det inget analt knull
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback