• 9
  • 10
2011-10-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyscoop
Till er som inte kan slutfra vissa quests pga buggar: Patcha spelet. Jag hade samma problem nr jag spelade grundspelet helt opatchat, med quests som inte kunde slutfras, interaktioner fr quests som inte dk upp osv.

I vrigt: Det har kommit ett expansionspaket, "Pirates and Nobles". Ngon som har spelat det? Vad tyckte ni?

vad fr patch ska man skaffa?
Citera
2012-06-10, 12:37
Medlem
*bump*

Jag har ett stooort problem, ingen kan ta sig ut eller in ur slottet! Hnde nr jag spelade ett quest med monarken och handelskvinnan. Nu r de bda i slottet. Har testat att skriva in moveobjects on, fr att kanske kunna flytta simmarna, men det funkar inte.
Tacksam fr hjlp!
Citera
2013-02-03, 14:12
Medlem
donaukinds avatar
Bump!!

Har det knda problemet med att spelet inte lter mig gra en ny sim, installerade det nyss s har inga mods eller snt heller. Patchade till senaste och var sugen p att spela men nu knner jag bara fr att avinstallera skiten igen. Har ven senaste drivrutiner osv.
Citera
2019-07-14, 18:12
Medlem
Detta lter hur kul som helst.

Jag kanske har missfrsttt nr jag lste om spelet. Det lt som om att spelet hade sitt slut till skillnad frn det ''vanliga'' The Sims serien. S kommer man till ett slut fr eller senare. Dessutom finns det inte s mycket andra simmar/grannar i spelet.

Stmmer detta?

Frdelar och nackdelar?

Jag funderar lite p att kpa spelet.

Tack p frhand!

EDIT: Jag kollade vldigt snabbt p ''Let's play''. Verkar ju som om man endast fr uppdrag som man skall flja. Det verkar inte vara som de andra The Sims serierna?

Man bygger inte sitt egna hem?
Senast redigerad av Dukater 2019-07-14 kl. 18:17.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in