Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Fegt lägga ner när du har skändat mitt namn med något som borde generera en varning.
Så krasst dömer du ut Svensk socialpolitik.
Det genom att påstå, att kriminalitet är en naturlig konsekvens av att leva på existensminimum.
Det är de jag reagerar på att du och andra invandrarkramare anser vara normalt.
Legaliserad kriminalitet enligt vissa anser jag detta betyder.
Skärpning, din finske invandrarstackare.
Är du kriminell också?
Hehe.. Fast jag är lite stolt över den fyndiga skändningen.
Ja, jag dömer ut svensk socialpolitik och all annan socialpolitik också för den delen när det kommer till att hindra bittra, fattiga människor från att ta till andra metoder för att uppnå välstånd. Jag har ingen lösning på problemet med att folk struntar i lagar och ordning för att uppnå välstånd. Det enda jag gör är konstaterar faktum. Nu är det tredje gången jag skriver det (lär säkert få skriva det ännu fler gånger).
Visste du förresten att stöld är ett brott? Tänkte bara påminna om att på vanliga hederliga svenska arbetsplatser stjäls det mer än någon annanstans i samhället. Pennor, block, tejp, disketter, skivor, etc. Vad ska vi göra med dessa hemska kriminella? Fast det kanske är lugnt då de inte är invandrare...
Angående mitt finska påbrå - Min mamma är född i Finland, flyttade hit som 16-åring i slutet av 60-talet. Själv är jag född och uppvuxen i Stockholm. Så mycket för min invandrarbakgrund. I och med detta så är jag självklart kriminell också. Körde moppe på landet när jag var 10...