2003-07-06, 13:38
Medlem
Manzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
resat sidan för några dagar sedan ?

Var det på tjejer i typ 16 års åldern. jag hann in där innan dess o har för mig att det fann yngre tjejer då.

.

dom yngsta var typ 14-15 har jag för mig
2003-07-06, 14:41
Medlem
Ralfons avatar
Jag känner mig otroligt efterbliven som inte sett alla de där tjejerna...och lite leden faktiskt...ingen som kan muntra upp mig med ett par saftiga bilder på Petra, Carro & allt vad de hette?
2003-07-06, 20:18
Medlem
Ghandis avatar
Som sagt vet inte om Emma var med eller inte, men här är hon :

http://www.teenplanet4free.com/images/emma/

behöver jag säga att det är lätt att älska henne ?

hur som helst där var några bilder iallafall. Många har säkert sett dom innan, men dom är jävligt bra !!!!!!!

/ Ghandi

[color=darkred]Editerad av kyle_troy[/color]
2003-07-06, 21:09
Medlem
bbb

Den bruden är het, men det är I N T E Emma!!!!
2003-07-06, 21:35
Medlem
Citat:
Den bruden är het, men det är I N T E Emma!!!!

Johodu, visst fan är det emma, försök inte!
2003-07-07, 01:34
Medlem
Ghandis avatar
klart det är Emma !

Om det sedan är emma från TI eller inte får var o 1 bilda sig en egen uppfattning om.
2003-07-07, 11:55
Medlem
Dj_Slimmes avatar
jag var ute på KaZaa idag morse.
hittade några bilder på tjejen "emma" men här hette hon Ingrid och kom från Örebro stod det.
ändå många hade bilden/bilderna.
jag kan lägag upp några sen om det skulle gå bra eftersom jag hittat ännu en tjej i klass med madde och emma, beror på att det är samma fotograf, och samma lägenhet skulle jag tro.

nån som vet något om fotografen?
jag frågar eftersom bilderna var vääääääldigt oåtkommliga innan.
2003-07-07, 12:13
Medlem
Jag bor i samma stad som den där tjejen och jag kan tala om att hon heter emma. Det kanske finns bilder på andra emmor också, men hon den där heter emma. Punkt.
2003-07-07, 12:15
Medlem
[color=darkred]Kort om PUL och Upphovsrätten

Personuppgiftslagen – PUL
PUL är omfattande och svåröverskådlig med motsägelser och många undantag...därför tycker jag vi kan komma överens om att vi jämt länkar till bilderna vi vill visa. På det viset slipper vi eventuella problem här på forumet!

Detta gäller bara bilder på enskilda personer , som med lätthet kan identifieras!

Enligt Datainspektionen blir bilden till en personuppgift om en eller flera personer befinner sig i fokus. Men inte om personerna är ett bihang till bilden. Sålunda är en översiktsbild på en folkfylld fotbollsläktare ingen personuppgift. Däremot blir läget ett annat om några identifierbara personer avbildas framför folkvimlet.

Tror även forumets besökare med gammalt hederligt modem också uppskattar länkar istället för bilder !

Har jag rätt eller fel ? som sagt är lagen lite luddig...men är det inte bättre om vi tar det säkra före det osäkra ?!

OBS! Givetvis gäller detta även material som är copyrightskyddat.
mvh / kyle_troy

[/color]
2003-07-07, 16:12
Medlem
Varför är det så svårt att fixa en sida med alla bilderna på? Eller en länk till en zip-fil? inte för att vara dryg alltså, jag är bara nyfiken..
2003-07-08, 06:09
Medlem
jnses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojvenepane
Varför är det så svårt att fixa en sida med alla bilderna på? Eller en länk till en zip-fil? inte för att vara dryg alltså, jag är bara nyfiken..

Slänger du upp en sida med alla bilderna på så åker den ner ganska fort,
nämligen direkt när nån av tjejerna har fått veta att den sidan finns uppe och mailar
till webhotellet (eller vars sidan nu ligger), då stänger dom ner siten direkt för att inte dom ska kunna bli anmälda.

Det var anledningen till att teenhunter sidan fick byta webhotell hela tiden,
nu finns den inte alls
2003-07-16, 14:12
Medlem
ösds avatar
hur fan vart det, kommer det några bilder eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in