2010-11-20, 21:48
Medlem
http://www.aftonhoran.se/senastenytt...icle8156770.ab

Citat:
UMEÅ. Livsfarlig medicin har stulits vid ett inbrott i en veterinärpraktik i centrala Umeå. Inbrottet upptäcktes på lördagseftermiddagen och polisen varnar nu människor för att använda preparaten.
Bland det stulna finns bland annat narkosmedel, bedövningsmedel och andra mediciner som polisen betecknar som livsfarliga, skriver Västerbottens-Kuriren på nätet.

Vad handlar det om för droger?
Citera
2010-11-20, 21:54
Medlem
kingzyzs avatar
Det intressanta de kommit över gissningsvis är Metadon och Ketaminol.
Citera
2010-11-20, 21:56
Medlem
bängrings avatar
Förhoppnings vis sjukt mycket ketamin som är den bästa av alla veterinärsdroger. Men de kan lik väl vara Tramadol eller någon annan skit.

//bäng
Citera
2010-11-20, 21:57
Medlem
bängrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingzyz
Det intressanta de kommit över gissningsvis är Metadon och Ketaminol.

Har dom verkligen metadon? e de många Undelater som behöver bli av me sitt horse missbruk?

//bäng
Citera
2010-11-20, 21:58
Medlem
kingzyzs avatar
Nej men det är många kissar som behöver komma till andra sidan.
Citera
2010-11-20, 22:03
Medlem
Gissar på Fentanyl..?
Citera
2010-11-20, 22:05
Medlem
kingzyzs avatar
Japp, Durogesic har de nog med kommit över
Citera
2010-11-20, 22:26
Medlem
deTremouillacs avatar
Eller nå farligt narkosmedel, typ propofol. Det vore inte bra om folk började experimentera med.
Citera
2010-11-21, 00:19
Medlem
Funderarmusens avatar
Ketamin har dom kommit över bl a.
Citera
2010-11-21, 02:29
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
UMEÅ. Livsfarlig medicin har stulits vid ett inbrott i en veterinärpraktik i centrala Umeå. Inbrottet upptäcktes på lördagseftermiddagen och polisen varnar nu människor för att använda preparaten.
Bland det stulna finns bland annat narkosmedel, bedövningsmedel och andra mediciner som polisen betecknar som livsfarliga, skriver Västerbottens-Kuriren på nätet.
Känns ju onekligen som ketamin.
Citera
2010-11-21, 03:15
Medlem
Angeliques avatar
Jag misstänkte också Ketamin så fort jag läste om dådet på text-tv. En skitsmart idé, verkligen. Men samtidigt så tycker jag att det är lite skitigt att snatta djurens medicin på det där viset.

Ja jag vet att min världsbild är en smula ur led då jag värdesätter djurens hälsa och välmående framför kärringar med ångest som läkarna dränker i benzo och dylikt men ändå..jag är bara en bitter psykpatient.
Citera
2010-11-21, 21:54
Medlem
furis avatar
någon har myglat till sig hela svenska lagret propofol och ska nu bjuda på firmafest..!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in