Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-31, 13:18
  #1897
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Han tog ut skräpet och målade om väggarna lite hastigt. Det räknas knappast som en renovering.

Planen för renoveringen har han ju även gått igenom, så den ändrar man nog inte.
Tycker han verkar göra mer och mer som skulle indikera att han planerar göra saker permanent.
Och Jon Olsson är knappast känd för att hålla sig till en plan.

Men okej, när är tanken att rivning och nybygge ska komma igång?
Citera
2024-01-31, 13:28
  #1898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Tycker han verkar göra mer och mer som skulle indikera att han planerar göra saker permanent.
Och Jon Olsson är knappast känd för att hålla sig till en plan.

Men okej, när är tanken att rivning och nybygge ska komma igång?

Vet ej, men planen är att de ska riva och bygga om garaget så att när det är färdigt ska gå att bo i garaget (nån bo-del alltså) där medans ”huset” byggs.
Citera
2024-01-31, 13:39
  #1899
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Tycker han verkar göra mer och mer som skulle indikera att han planerar göra saker permanent.
Och Jon Olsson är knappast känd för att hålla sig till en plan.

Men okej, när är tanken att rivning och nybygge ska komma igång?

Pratar ju t.o.m. om kommande husbygget i vloggen när han bygger skidbacken.. 🤦‍♂️
Citera
2024-01-31, 15:55
  #1900
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Pratar ju t.o.m. om kommande husbygget i vloggen när han bygger skidbacken.. 🤦‍♂️

Jag tror ju även att planen är att bygga något som senare även går att sälja med god vinstmarginal, även om tanken inte är en försäljning till att börja med.

Tror han har lärt sig det nu, att allt går att göra sålänge man inte går back på det.
Citera
2024-01-31, 19:58
  #1901
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vet ej, men planen är att de ska riva och bygga om garaget så att när det är färdigt ska gå att bo i garaget (nån bo-del alltså) där medans ”huset” byggs.
Ah ok. Ska bli intressant att följa!

Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackreg
Pratar ju t.o.m. om kommande husbygget i vloggen när han bygger skidbacken.. 🤦‍♂️
Då missade jag nog det. Gott så!
Citera
2024-04-26, 00:18
  #1902
Medlem
Tanken har slagit mej senaste tiden. Vet egentligen inte varför, magkänslan kanske.
Undrar hur vardagen känns för Jon numera.
Är han riktigt lycklig?
Saknar han den goda tiden i Marbella när kärleken med Janni flöt på. Vloggarna var så jäkla fyllda av glädje.
Många gånger kommer tankar ikapp en när där kommer nya partners in i vardagen.
Barnen o vardagspusslet som många andra också har. Kärleken på avstånd och få ihop det där med kids etc.
Jaja, jag hoppas att Jon mår fint och jag önskar honom allt gott.
Trevlig kille!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback