2010-11-21, 04:20
Bannlyst
tjo fan!

Jag o några polare rökte vad vi trodde va standard bruning, men det kickade på ett heeeeelt annat sätt än vad vi e vana vid, helt sjukt uppåt fast vi knappt har sovit någonting och har haft den segaste dagen någonsin. En av våra polare började typ trippa verkade det som, och allting kändes så jävla jävla bra. så nu är frågan, tror ni det va kryddat med något annat? isåfall vad?

Tack i förhand
Citera
2010-11-21, 04:22
Medlem
skogsbärets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajjmen
tjo fan!

Jag o några polare rökte vad vi trodde va standard bruning, men det kickade på ett heeeeelt annat sätt än vad vi e vana vid, helt sjukt uppåt fast vi knappt har sovit någonting och har haft den segaste dagen någonsin. En av våra polare började typ trippa verkade det som, och allting kändes så jävla jävla bra. så nu är frågan, tror ni det va kryddat med något annat? isåfall vad?

Tack i förhand
Nä, det tror jag inte
Citera
2010-11-21, 04:27
Medlem
Näe jag tror inte heller det var "kryddat", även fast det eventuellt kan vara så. Dock är det en väldig skillnad på bra och dåligt röka. När jag rökta ofta så fick jag en gång smaka på en grym bra odlad strain där det räckte med 2 bloss innan jag blev helt borta i flera timmar, och under den tiden rökta jag ofta. Och jag blev inte seg utan uppåt, så visst är det skillnad... Men om du ändå tror att det kan vara något annat i grejerna så ta och fråga kranen, och be han fixa mer
Citera
2010-11-21, 04:31
Medlem
b0gfettos avatar
Ni har nog råkat ut för det ökända haschet med PCP i, eller så är ni fjortisar och tog erat första bloss.
Citera
2010-11-21, 04:50
Medlem
chaoswithins avatar
Grattis, ni fick hasch gjort utav en sativadominerad strain.
Citera
2010-11-21, 07:38
Medlem
LokoJoes avatar
bajs
Citera
2010-11-21, 11:58
Medlem
Du skrev att ni hade knappt sovit nåt. Kanske beror på det?
Citera
2010-11-21, 12:17
Bannlyst
Sativa var det. Inget annat. Du hoppades säkert på att det skulle vara "LSD-doppat" eller?
För då har jag nyheter för dig, det går inte att uppta genom rökning.
Citera
2010-11-21, 13:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ToreroNachos
Sativa var det. Inget annat. Du hoppades säkert på att det skulle vara "LSD-doppat" eller?
För då har jag nyheter för dig, det går inte att uppta genom rökning.

Okej tack för svaret!

Och b0gfetto, jag kan försäkra dig om att det absolut inte var våra första bloss eller våra sista för den delen, vi är hyfsat vana rökare.
Citera
2010-11-21, 14:21
Medlem
Sleazers avatar
Förmodligen, som skrivet ovan, sativa-dominant strain
Citera
2010-11-21, 14:59
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillerAnt
Näe jag tror inte heller det var "kryddat", även fast det eventuellt kan vara så. Dock är det en väldig skillnad på bra och dåligt röka. När jag rökta ofta så fick jag en gång smaka på en grym bra odlad strain där det räckte med 2 bloss innan jag blev helt borta i flera timmar, och under den tiden rökta jag ofta. Och jag blev inte seg utan uppåt, så visst är det skillnad... Men om du ändå tror att det kan vara något annat i grejerna så ta och fråga kranen, och be han fixa mer

Svarade du inte lite på din egen fråga där? Och ja det är stor skillnad på bra och dåligt hasch.
Citera
2010-11-21, 15:22
Medlem
Sjograss avatar
Måste varit sånt där LSD-hasch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in